Αγαπητοί συμφορουμίτες,
Πρόσφατα ολοκλήρωσα τον 1ο κύκλο επεμβάσεων πάνω στο ενδεκαετές πλέον GV μου, και όφειλα να ποστάρω το αποτέλεσμα αυτό.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή:
Μετά από 6 τετρακίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου την τελευταία 12ετία, και με γνώμονα ότι αποφάσισα να περνάω ένα μεγάλο διάστημα του χρόνου μου σε ορεινή περιοχή, με πολλά χιόνια και λάσπες , αποφάσισα να αποκτήσω έναν μόνιμο τετρακίνητο φίλο, που να με συντροφεύσει σε πολλά ορεινά μονοπάτια. Έτσι πριν από 2 ,5 χρόνια απέκτησα τον «Ατρόμητο» ο οποίος επιλέχθηκε γιατί είχε 67,000 ατρακάριστα Χμ από ένα προσεκτικό ιδιοκτήτη.
Για 2 χρόνια έκανα μαζί του 8,000 Χμ, και μερικές φορές τον παίδεψα σε χοντρά χιόνια. Είχε έρθει λοιπόν ο χρόνος για να τον βελτιώσω λιγάκι, καθώς το μόνο που είχα κάνει ήταν η τοποθέτηση παράλληλου εγκέφαλου που του μείωσε την κατανάλωση και του αύξησε την ροπή.
Τοποθετήθηκαν λοιπόν μπροστά ψαλίδια Calmini , βελτιωμένα από τον φίλο Κόντζιβα, ενώ τα πίσω άκρα είναι χειροποίητα στον τόρνο, ρυθμιζόμενα, όπως και η πανάρ. Αμορτισέρ ΚΥΒ, ελατήρια MAD και αποστάτες, και βέβαια μπήκε και Α-Bar για να ¨δέσει¨μπροστά.
Αντικαταστάθηκε το μπροστινό αλουμινένιο διαφορικό με μαντέμι, προστέθηκαν αλουμινένιοι αποστάτες 5 cm (αύξηση μετατρόχιου κατά 10) ώστε να ισορροπίσει καλύτερα το επιπλέον ύψος των 16 cm, μπήκε αποστάτης στον πίσω άξονα και προσαρμόστηκαν ελεύθερες πλύμνες. Μπροστά επιλέχθηκε ελαφρύς τηλεχειριζόμενος εργάτης 6000 lb της T-Max με συνθετικό σχοινί, ο οποίος στηρίχθηκε στην πολύ γέρη σκάφη που έφτιαξε ο Κυριάκος. Από κάτω προσαρμόστηκε η παλιά ποδιά που είχα σε ένα προηγούμενο Vitara του 1993.
Περιφερειακά μπήκαν πλαστικά διακριτικά φτεράκια της Lester, και στον μπροστινό προφυλακτήρα δυνατά προβολάκια καρφιά (ανώνυμα, μάλλον κινέζικα).
Οι ελαφρές ζάντες παρέμειναν με τα καλοκαιρινά BF 80/20, ενώ οι σιδερένιες βάφτηκαν ηλεκτροστατικά σε χρώμα χαλκοασιμί και ντύθηκαν με τα Malatesta Cobra 205/80/16, που έδωσαν άλλους 3 πόντους ύψος στο αμάξι.
Όλες οι εργασίες έγιναν από τον Κυριάκο με την μεγάλη υποστήριξη του Κώστα (Κοντζιβα), τους οποίους και ευχαριστώ θερμά .
Αν είμαστε καλά, θα ακολουθήσει αργότερα ο 2ος κύκλος με μπλοκέ πίσω, μείωση κεντρικού βήματος, roll cage και αναπνευστήρας.
Ακολουθούν οι φωτογραφίες...

- ο Ατρόμητος έξω από τα νερά του
- DSC03163.JPG (92.76 KiB) 10157 προβολές

- μπροστινά καλούδια
- DSC03273.JPG (99.15 KiB) 10157 προβολές

- A-Bar & παράλληλος εγκέφαλος δίπλα στην μπαταρία
- DSC03162.JPG (102.11 KiB) 10157 προβολές

- βαμένες σιδερένιες με τα Cobra
- DSC03165.JPG (107.79 KiB) 10157 προβολές

- παναρ
- DSC03141.JPG (96.51 KiB) 10157 προβολές

- αποστάτης πίσω άξονα
- DSC03136c.jpg (118.12 KiB) 10157 προβολές

- Μαντέμια
- DSC03133c.jpg (117.16 KiB) 10157 προβολές

- Ψαλίδια
- DSC03132c.jpg (116.46 KiB) 10157 προβολές