Υποκυβισμός Ι.Χ

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Τετ Μάιος 23, 2012 11:49 am

Απαλλαγείτε από τέλη και τεκμήρια με 1.000 ευρώ...

Του Γιώργου Ανδρή - ΗΜΕΡΗΣΙΑ ONLINE


Με τον πλαστό υποκυβισμό του κινητήρα οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες 2 λίτρων και άνω μπορούν με το ανάλογο τίμημα να γλιτώσουν από τις έκτακτες εισφορές, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα «τσουχτερά» τεκμήρια.

Πενία τέχνας κατεργάζεται θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της εφευρετικότητας του Ελληνα, καθώς για ακόμη μία φορά απέδειξε πως όχι μόνο είναι γνώστης του νόμου, αλλά κάνοντας χρήση αυτού γλιτώνει πολλές εκατοντάδες ευρώ. Ο λόγος για τον υποκυβισμό του κινητήρα σε περίπτωση αλλαγής του, ο οποίος επιτρέπεται με νόμο και πλέον όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες 2 λίτρων και άνω με το ανάλογο τίμημα μπορούν να γλιτώσουν από τις έκτακτες εισφορές, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα «τσουχτερά» τεκμήρια.
Πάντως, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «ΗτΣ», τα γνωστά κυκλώματα που ασχολούνται με διπλώματα, ΚΤΕΟ και αλλαγές κινητήρων έχουν αναλάβει δράση και στους υποκυβισμούς, ώστε οι κάτοχοι Ι.Χ. να μειώσουν πάρα πολύ το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου τους αλλά και να ξεφύγουν των τεκμηρίων διαβίωσης.
Βέβαια, όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται, σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο στα χαρτιά με κόστος από 1.000 ευρώ έως και 3.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, καθώς τα συγκεκριμένα κυκλώματα στην πραγματικότητα δεν προβαίνουν σε καμιά αλλαγή κινητήρα, αλλά προσκομίζοντας στις Αρχές τα έγγραφα που χρειάζονται ώστε να αλλάξουν τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου.
Ωστόσο, σύμφωνα με το νόμο, είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Αλλά αν ο προηγούμενος κινητήρας του μοντέλου που έχει κάποιος στη διάθεσή του είναι πολύ μικρότερος από 25% τότε βάσει πάλι της νομοθεσίας ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Επίσης, ο κινητήρας θα πρέπει να αντικατασταθεί σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λπ., εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προϋποθέσεις.

Τι γίνεται στην πράξη
Οι Ελληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω χρειάζεται να καταβάλλουν περισσότερα από 1.000 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και την έκτακτη εισφορά, ενώ από το 2012 τα τεκμήρια διαβίωσης ανέρχονται σε απαγορευτικά επίπεδα για τους περισσότερους εξαιτίας της κατοχής κάποιου σπιτιού, αλλά και από τη μεγάλη μείωση που παρατηρείται στα εισοδήματα τόσο των στελεχών επιχειρήσεων όσο και σε ελεύθερους επαγγελματίες.
Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες, οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι πως το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους, μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας την έκτακτη εισφορά, ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.
Τα γνωστά κυκλώματα ενημερώθηκαν άμεσα για την εν λόγω εξέλιξη και από εκείνη τη στιγμή αναζητούσαν πελάτες με αυτοκίνητα 2 λίτρων και άνω ώστε να τους προτείνουν, με το αζημίωτο βέβαια, την αλλαγή του κινητήρα τους.
Η πρώτη ενέργεια των ιδιωτών είναι απολύτως νόμιμη.
Στη δεύτερη περίπτωση, όμως, τόσο για τους κατόχους των Ι.Χ. όσο και για τους υπεύθυνους της αλλαγής του κινητήρα κάποιου αυτοκινήτου η οποία έγινε μόνο στα χαρτιά οι κυρώσεις που προβλέπονται είναι πολύ βαριές...

Ειδικές περιπτώσεις
Υπάρχουν βέβαια κάποιες περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν χαμηλότερου κυβισμού κινητήρες σε κάποια μοντέλα, με αποτέλεσμα τα κυκλώματα να προβαίνουν σε αντικατάσταση κινητήρα άλλης εταιρείας, κοινώς πατέντα, οι οποίες είναι διαδεδομένες κυρίως στα οχήματα που προέρχονται από τον ΟΔΔΥ. Αλλωστε, σε πάρα πολλές αγγελίες οχημάτων τα οποία προέρχονται από τον ΟΔΔΥ βλέπουμε πολύ μεγάλα τζιπ να τα κινούν ακόμη και κινητήρες 1.600 κ.εκ., ενώ από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα Ι.Χ. έβγαιναν με κινητήρες 2,5 λίτρων!
Μάλιστα, στις αγγελίες αναγράφεται με έντονα γράμματα πως για Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλουν μόλις 250 ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα είναι περισσότερα από 800 ευρώ...

ΚΤΕΟ μέσω ΦΑΞ!
Τα κυκλώματα που αναλαμβάνουν τους υποκυβισμούς των κινητήρων αναλαμβάνουν και να περάσουν από ΚΤΕΟ τα «περίεργα» αυτοκίνητα, έναντι βέβαια αμοιβής η οποία ξεκινά από τα 300 ευρώ και μπορεί να φθάσει έως και τα 1.500 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, χωρίς, μάλιστα, να χρειαστεί να μεταβεί το αυτοκίνητο στις γραμμές ελέγχου των ΚΤΕΟ!
Η διαδικασία είναι γνωστή σε όλους και η αποστολή των Δελτίων Τεχνικών Ελέγχων γίνεται μέσω φαξ, ενώ τα αυτοκόλλητα παραλαμβάνονται είτε μέσω ταχυδρομείου είτε μέσω ιδιωτικών εταιρειών courier.
Πάντως, η απόφαση του υπουργείου βάσει της οποίας πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες (οι οποίες τραβούν τέσσερις φωτογραφίες στο κάθε όχημα από διαφορετικά πλευρά) έως τις 10 Ιουνίου του 2012 σε όλα τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ ώστε να πιστοποιείται η παρουσία των ελεγχόμενων Ι.Χ. στις γραμμές ελέγχου αναμένεται να βάλει «φρένο» στο φαινόμενο. Ωστόσο, για τα δημόσια ΚΤΕΟ που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί αλλά ούτε διαθέτουν μηχανοργάνωση συνδεδεμένη με το υπουργείο Μεταφορών δεν προβλέπεται κάτι ανάλογο και θα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς κανένα έλεγχο!

ΥΠΟΚΥΒΙΣΜΟΣ
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση.
Αδεια κυκλοφορίας.
Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού.
Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα.
Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει.
Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από τη Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες (απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου).
Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή τους, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής


Πηγή : http://www.imerisia.gr

***Το άρθρο μεταφέρθηκε αυτούσιο από την πηγή του και σε καμία περίπτωση δεν συμμεριζόμαστε αυτές τις πράξεις!!! Είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικό σκοπό!!!
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Τετ Μάιος 23, 2012 12:19 pm

Στην περίπτωση που όλα γίνουν μόνο στα χαρτιά και όχι στην πραγματικότητα, μπορεί πολύ εύκολα να ανακαλυφτεί η απάτη αν σου κυβίσουν το αμάξι
Το να στο κυβίσουν είναι πάρα πολύ εύκολη διαδικασία
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τετ Μάιος 23, 2012 12:25 pm

κ μετα τι κανεις ???
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4695
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τετ Μάιος 23, 2012 12:26 pm

Παρέα στον Άκη 8-)
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Τετ Μάιος 23, 2012 12:32 pm

Το άρθρο μεταφέρθηκε αυτούσιο από την πηγή του και σε καμία περίπτωση δεν συμμεριζόμαστε αυτές τις πράξεις!!! Είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικό σκοπό!!! :wink:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Τετ Μάιος 23, 2012 1:53 pm

Εννοείται Τάσο :!:
Κι εγώ μετέφερα ενημέρωση που είχα για το θέμα από φίλο μηχανικό :wink:
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Τετ Μάιος 23, 2012 3:19 pm

Tzivitzonis έγραψε:Παρέα στον Άκη 8-)



στον Ακη δεν πιστεύω αλλά κανα πρόστιμο θα το φάς..μπροστά στα απανωτα 880...880...880..880.

τώρα τα 1964,...2345 κυβικά του 2χίλιαρου παίζει να υποκυβίζονται και νόμιμα στα 1920 π.χ.σαν άσχετος λέω ποιο παχυά πιστόνια
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τετ Μάιος 23, 2012 4:34 pm

Ο μοναδικός πραγματικός τρόπος ελέγχου του κυβισμού του κινητήρα είναι με έκχυση ειδικού υγρού από την βαλβίδα εισαγωγής για τα τετράχρονα,(για τα δίχρονα και diesel είναι πολύ δυσκολότερο), και μέτρηση στη συνέχεια του όγκου του εξαχθέντος υγρού. Πιάσ' ταυγό και κούρευτο :doh: :doh: :doh:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Τετ Μάιος 23, 2012 4:58 pm

ΜΠΑΟΥ έγραψε:ποιο παχυά πιστόνια

Ψηλοχλωμό.Δεν είναι εύκολη μετατροπή.Θέλει μετά άλλο καπάκι και διάφορα άλλα τζιτζιμπλίγκια.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ !!!
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό harijohn » Τετ Μάιος 23, 2012 7:09 pm

παιδιά το εχω ψάξει είναι απολύτα παράνομο και το πιο παράνομο είναι ότι σου χτυπάνε άλλο αριθμό πλαισίου από μηχανή μικρότερη από τρακαρισμένο
το νόμιμο είναι η κανονική αλλαγή κινητήρα όπως λέει και παραπάνω
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό Pantel Captain » Πέμ Μάιος 24, 2012 5:15 pm

Εγώ πάντως που το έψαξα λίγο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις το μοτέρ του baleno σε 1800cc αλλά είναι πολύ δύσκολο να το βρείς γιατί δεν το έκανε εισαγωγή στην ελλάδα άρα μόνο εισαγωγή απ'εξω. :think: :think: :think: :snooty: :naughty:
Όταν ο θεός είχε κέφια έφτιαξε την Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
Pantel Captain
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 12, 2012 2:32 pm
Τοποθεσία: Παρέα με τη φύση !!! (Στο βουνό του Κορυδαλλού)
Λάστιχα: G012 215-65/16
Suspension: ΚΥΒ+αποστάτες 3,5 cm
cb: Ναι
Aka: Καζινόβιος στιγερός εκτελεστής
Name: Παντελής

Re: Υποκυβισμός Ι.Χ

Δημοσίευσηαπό ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ » Πέμ Μάιος 24, 2012 10:49 pm

:romance-ballandchain: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tzivitzonis έγραψε:Παρέα στον Άκη 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 708
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 06, 2011 3:27 pm
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτριος Αθήνα
Λάστιχα: BRIDGESTONE D694
Suspension: MONROE ADVENTURE
cb: Ναι
Name: tolis


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες