Ευτηχώς εβρέθει φώτο να ποστάρω..

Ερχονται περισσότερες...

και βίντεα...
Πίσω είμαι ένα κλικ πιο μαλακός στο ελατήριο από το επιθυμητό και σε πλήρη ανάπτυξη το ελατήριο είναι πλήρες ελεύθερο οπότε σε δεύτερο χρόνο θα προσθέσω 2 ελατήρια στο κάθε σύστημα.

(1 tender η helper και ένα για να σκληρύνω το σύστημα λιιιιιιιιγο ακόμη πίσω.)Εμπρός και σε δεύτερο χρόνο θα αλλάξω τα μαμά σιλεντ μπλόκς με πιο μαλακά πολυουρεθανης μπλέ χρώματος για πιο πολύ φλεξ και για το λόγο ότι τα μαμά σιλεντ μπλόκς είναι πολύ καιρό φορεμένα...

Αυτά αργότερα ..
Στο θέμα μας τώρα...μέχρι να έρθει ο εμπρός κεντρικός και να συμπαρασύρει κάποιες εργασίες διαμόρφωσης της βάσης του σασμάν σειρά έχει να ασχοληθώ και με ψιλά γράμματα όπως κοντέρ, φούσκα 4Η και 4L.
Το βιτάρα για κοντέρ έχει το γνωστό γραναζάκι μέσα στην κάσα και έξω αντάπτορα με ντίζα σε αντίθεση με το Grand vitara που έχει γραναζάκι μέσα και έξω φύσα καλωδίων.Οπότε θα παίξει πατέντα με τον αντάπτορα του βοηθητικού του σάμι να ¨κλώθει" τον αντάπτορα του grand vitara και καπάκια συνδεδεμένη η μαμά πλέον φύσα.
Επίσης κράτησα την φύσα για την φούσκα επιλογής 4Χ4 και θα ενωθεί με την ανάλογη φύσα του σάμι.
το κόκκινο βελάκι δείχνει την φύσα και τη φούσκα επιλογής 4χ4.Το κοντέρ βρίσκεται από πίσω και αντιδιαμετρικά.
Η φύσα του κοντέρ του grand vitara με γραναζάκι μέσα και φύσα έξω δίχως ντίζες.
Η φύσα έτοιμη για πατέντα με το μεταλλικό άκρο να ενωθεί με ζεύξη με τη ντίζα του βοηθητικού του σάμι.
Στο βιτάρα δουλεύει άψογα και χωρίς απόκλιση....μένει να μετρήσουμε και την εδώ απόκλιση στην ταχύτητα σε σχέση με μαμά όχημα.
το άκρο τις ντίζας που δέχεται το β.κιβώτιο του σάμι.
Στο άλλο άκρο θα μπεί υποδοχή που θα ενώσει τη φύσα κοντέρ του GV.
Η φύσα επιλογής 4Χ4 θα ενωθεί με τα καλώδια του gv
Πέρα από αυτά έχω ακόμη εργασίες και ψιλομαζέματα μέχρι να φτάσει το επιθυμητό επίπεδο τόσο από όψη όσο και από λειτουργικότητα.

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."