Μεγαλη ιστορια και δεν καταφερα να βρω πουθενα τεκμηριωση
Απο δικη μου εμπειρια εγω λεω μπροστα γιατι
1ον Η Safari τα τοποθετει να κοιτουν μπροστα και συμβουλευει να τα γυριζουμε πισω μονο σε χιονοπτωση γιατι μαζευουν εσωτερικα παγο, το διαπιστωσα και εγω οταν το ξεχασα σε δυνατο χιονι και στον λαιμο του εκανε στρωμα παγου 1cm
2ον Οταν το ειχα πισω μου αυξανε την καταναλωση περιπου δυο λιτρα στα 100χλμ
3ον Οταν τοποθετηθηκε το σνορκελ παρουσιαστηκε σε ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων (περιπου 3500 - 4000) αδυναμια να τροφοδοτησει σωστα τον κινητηρα με αερα, συγεκριμενα στο σημειο που "κρεμαει" η μηχανη οταν εισαι οριακα με μια ταχυτητα επανω, με το σνορκελ πισω το φαινομενο ηταν πολυ πιο εντονο.
4ον Μετραει πολυ το πως εχει τοποθετηθει το καπελο, οι υδροροες, τα αυλακια δηλαδη θα πρεπει να ειναι καλυμενα σε ολο το μηκος τους απο το σωμα του σνορκελ, εαν το τελευταιο ειναι πιο ψηλα και απο τα αυλακια βλεπεις το εσωτερικο της σωληνας τοτε ο αερας που μπαινει απο επανω μερος ισως φευγει απο εκει

με την διροθωση του παραπανω ειδα διαφορα σε αποδοση και καλυτερη οικονομια.
Τωρα με την βροχη φυσικα δεν υπαρχει κανενα προβλημα, οι υδροροες ή υδατοπαγιδες αυτη τη δουλεια κανουν, το δικο μου εχει ταξιδεψει με τρελες μπορες και εχω ελενγξει κατοπιν το φιλτρο και δεν βρηκα ουτε σταγονα νερου.
Ολα τα παραπανω ειναι φυσικα δικες μου και μονο διαπιστωσεις μετα απο πολλες δοκιμες (εκτος τη Safari που μπορειτε να το δειτε και στο site)
