Φυσικά!
Τα δεδομένα....
μοτερ G 16 B με
κιβώτιο μετάδοσης κίνησης μαμά βιτάρα και
βοηθητικό κιβώτιο μετάδοσης από σαμουράι sj 413(η σχέση μετάδοσης του μαμά βοηθητικού του βιτάρα είναι 1/1 ενώ αντιθέτως του σαμι είναι 1/1,5 και κάτι ψιλά ακόμη...

)
Αξονες με βήμα 37/7 η αλλιώς 5,29/1 και ελαστικά 235/85/16 αναγώμωση με διάμετρο 83 εκ περίπου δλδ 32" και κάτι παραπάνω.
Με τα παραπανω δεδομένα οι σχέσεις είναι κοντές και πολύ καλή ροπή στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών και η κατάσταση "σηκώνει" και μεγαλύτερα ελαστικά σε διάμετρο...
τη λύση που ψάχνουμε αλλά είναι ακριβή είναι τα πανάλαφρα πρωτογενή ελαστικά της silverstone σε 35" διάμετρο που μεταφράζεται σε 4-5 εκ πιο μεγάλα σε διάμετρο από αυτά που ήδη φοράμε.
Όπότε όποιος κάνει το πρώτο βήμα και ζαντάρει ελαστικά 35άρια σε ζάντα με καρέ βιτάρα θα δει και πόσο μακρύνανε οι σχέσεις.....και επειδή μαλλον ο πρώτος θα είναι ο ΚΑΘ γιαυτό του το έγραψα..

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."