νικο φιλε μου ξεχασες το πιο βασικο..... σως για να γλιστραει!!!
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.... ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!! (για τον γιο μου τον νικολα)
Μετά από άλλο ένα πέρασμα από το συνεργείο (αντικατάσταση τριών σκουριασμένων ρουλεμάν από το τελευταίο "μπάνιο", καθαρισμός και αντικατάσταση ενός γραναζιού στη μίζα και τέλος αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού), ο Ζήκος αναρρώνει.. δεν είχε προβλεφθεί σαν έξοδο και μας πήγε λίγο πίσω οικονομικά.. c'est la vie όμως..
Επίσης επισκεφθήκαμε μαραγκό ο οποίος πήρε τα μέτρα για την κατασκευή συρταριών στο πίσω μέρος του πορτ-μπαγκαζ. Η απόφαση για τη διαρρύθμιση -μετά από πολλές δοκιμές και απόψεις- πάρθηκε και έχουμε μεγάλη περιέργεια για το πως θα είναι.. το σίγουρο είναι ότι θα έχει πολύ γέλιο όταν μπουν -αν μπουν - όλα μέσα..
Εκκρεμεί η κατασκευή σημείου ανύψωσης για το high-lift στη μπάρα του κοτσαδόρου.. συνάδελφος από τη δουλειά που κατέχει ανάλογο εξοπλισμό και εμπειρία θα βάλει ένα χέρι.. επιπλέον θα κατασκευάσουμε και βάσεις αλα για την τοποθέτηση φτυαριού και τσάπας στη ρεζέρβα.
Επίσης εκκρεμεί η προμήθεια μπαταρίας βαθιάς εκφορτίσεως, ρυθμιστή φόρτισης και Inverter για τη διασύνδεση του Φ/Β.. ακούω προτάσεις για το που να πάρω προσφορές.. κάτι εχώ δει αλλά πείτε και σεις κανέναν καλό επαγγελματία..
Την Παρασκευή 17/02 έχουμε το επόμενο ραντεβού για τα εμβόλια (χολέρας και τετάνου αν δεν κάνω λάθος.. έχουν ήδη γίνει αυτά του κίτρινου πυρετού και της μηνιγγίτιδας).
Παράλληλα, εδώ και 3 μέρες με τη Γεωργία σχεδιάζουμε τη διαδρομή, τις στάσεις, τα αξιοθέατα, τα συνοριακά περάσματα και τις αποστάσεις.. πολύ σπαζοκεφαλιά..
Στη δουλειά ανακοίνωσα -επιτέλους- την αποχώρηση.. ανάμεικτα συναισθήματα για εκείνους αφού δυσκολεύονται να συνηδειτοποιήσουν αυτό που ακούν.. λίγοι μπόρεσαν να το συλλάβουν ενώ το μεγάλο αφέντικο για δύο ημέρες έτρεφε ελπίδες μήπως το ξανασκεφτόμουν..
Τέλος, επειδή οι ημέρες έχουν αρχίσει και λιγοστεύουν μας έχει πιάσει ένα αίσθημα αβεβαιότητας για το νέο μας ξεκίνημα.. ακόμα είμαστε σε φάση που δεν έχουμε συνηδειτοποιήσει τι πρόκειται να κάνουμε και πως θα το κάνουμε.. ελπίζουμε ότι όλο αυτό θα φύγει με το που θα πατήσουμε το γκάζι το πρωινό της 29ης Απριλίου..
Νικόλα, πλησιάζουν οι μέρες και η προετοιμασία βλέπω πάει με πυρετώδης ρυθμούς!!!
Σας εύχομαι απο καρδιάς να πάνε όλα μα όλα καλά, και να μην αντιμετωπίσετε κανενα απολύτος πρόβλημα!!!!
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!! το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου... αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!
Ευχομε οι μερες που μενουν μεχρι την αναχωριση να κυλησουν γρηγορα και χωρις κανενα απροοπτο και να ζησετε ενα αξεχαστο ταξιδι επισης χωρις απροοπτα Να συπληρωσω κατι στη λιστα σου, για να κανεις ανακτηση τραβωντας το οχημα απο πισω χρειαζεσε τουλαχιστον 3 τροχαλιες αν δεν εχεις πισω εργατη εκτος αυτου σε ενα τετοιο ταξιδι που δεν εχεις δευτερο αυτοκινητο για να δεσεις χρειαζεσε μια αγκυρα τυπου τσαπας σε περιπτωση που κολησεις καπου που δεν εχει δεντρα για να δεσεις Τα ειχα γραψει και παραπανω αλλα δεν τα ειχα αιτιολογηση
antonisgoul έγραψε:Ευχομε οι μερες που μενουν μεχρι την αναχωριση να κυλησουν γρηγορα και χωρις κανενα απροοπτο και να ζησετε ενα αξεχαστο ταξιδι επισης χωρις απροοπτα
Αντώνη να είσαι καλά. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.
antonisgoul έγραψε:Να συπληρωσω κατι στη λιστα σου, για να κανεις ανακτηση τραβωντας το οχημα απο πισω χρειαζεσε τουλαχιστον 3 τροχαλιες αν δεν εχεις πισω εργατη εκτος αυτου σε ενα τετοιο ταξιδι που δεν εχεις δευτερο αυτοκινητο για να δεσεις χρειαζεσε μια αγκυρα τυπου τσαπας σε περιπτωση που κολησεις καπου που δεν εχει δεντρα για να δεσεις Τα ειχα γραψει και παραπανω αλλα δεν τα ειχα αιτιολογηση
Όπως έχει πει και ο τιτανοτεράστιος ΣΑΠΑΚΗΣ, πάμε μόνο μπροστά.. ποτέ πίσω..
Χωρίς πλάκα όμως, τροχαλία θα έχουμε μαζί μας.. όσο για την άγκυρα, δυστυχώς δεν είναι εφικτό να χωρέσει κάπου λόγω όγκου και σχήματος.. αν χρειαστεί να γίνει ανάκτηση από το πίσω μέρος, θα προσπαθήσουμε -αν και το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο- να χρησιμοποιήσουμε το high-lift στις μάπες της μπάρας του κοτσαδόρου.. και πάλι όμως το θεωρώ πολύ δύσκολο και θα πρέπει να κάνω αρκετές δοκιμές για να δω αν και κατά πόσο μπορώ να το κάνω.. το high-lift ζυγίζει κοντά 15 κιλά.. καλά κι ωραία τα βίντεο και οι αναλύσεις αλλά όπως λέει και ο άλλος τιτανομέγιστος KON.GV σε πραγματικές συνθήκες όλα είναι πιο δύσκολα.. αν όχι ακατόρθωτα αν δεν έχει προηγηθεί τεστ και κόντρα δοκιμή..
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.... ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!! (για τον γιο μου τον νικολα)
κυριακος αθανασιου έγραψε: ''δεν κανουμε ουτε βημα πισω...ουτε καν για να παρουμε φορα!!!''
Επιμένω φανατικά!!
Γιώργο χωρίς πλάκα, το budget έχει αρχίσει και σφίγγει αρκετά (θυμίζω: βλάβη τετρακίνησης, σκουριασμένα ρουλεμανάκια, πρόβλημα στο immobilizer, χαράτσι ΔΕΗ= κοντά 1.400 ευρουλάκια εκτός προϋπολογισμού.. .. αν υπολογίσω κι αυτά που μας κόψανε από τους μισθούς πάμε κοντά στο 1600αρι.. )
Στο θέμα μας.. από τις ιστορίες ταξιδιωτών που διαβάζουμε πάντως, ελάχιστοι έκαναν χρήση του μπροστινού εργάτη..
Σε γενικές γραμμές πάντως, η βασικότερη συμβουλή που έχουμε πάρει από όσους έχουμε επικοινωνήσει (και από τον Άκη Τεμπερίδη -TheWorldOffRoad-) είναι ότι σκληρό off-road κάνεις μόνο κατ'επιλογή και όχι από ανάγκη.. με ένα φορτωμένο αυτοκίνητο κοντά 2 τόνους δε νομίζω να μπούμε στη διαδικασία να διακινδυνέψει το αυτοκίνητο -άρα και το ταξίδι μας- για να περάσει από ορμητικά ποτάμια, να κάνει βαθιά λασπόλουτρα ή να μπει σε αμμοθίνες μακριά από τον πολιτισμό.. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν τριγύρω κι άλλοι ταξιδευτές και η διάθεση για συνεργασία είναι αμοιβαία.. όλα αυτά τα διαβάζουμε σε αντίστοιχες ταξιδιωτικές ιστορίες.. μένει να επιβεβαιωθούν και στην πράξη..
ακούω προτάσεις για το που να πάρω καμιά προσφορά για μπαταρία βαθιάς εκφορτίσεως 100Ah, ρυθμιστή φόρτισης και Inverter για τη διασύνδεση του Φ/Β....