Kai όμως κάνεις λάθος, μάλλον δεν έδωσες την δέουσα προσοχή !!
Πάμε λοιπόν
1ο πείραμα-Στη πρώτη περίπτωση έρχεται με 4H/ESP-ON αλλά δυσκολεύεται γιατί το ESP διάβασε απώλεια πρόσφυσης στην αριστερή, οπότε και έκοψε τη ροπή-δύναμη από τον κινητήρα, ανεβαίνει μόνο εξ'αιτίας της λειτουργίας του TCS
-Στη δεύτερη περίπτωση έρχεται με 4HL/ESP-ON και δεν δυσκολεύεται ιδιαίτερα να ανέβει λόγω τoυ κλειδώματος σε 50-50 και φυσικά του TCS
-Στη 3η περίπτωση έρχεται με 4HL/ESP-OFF και κάνει το ευκολώτερο πέρασμα με 50-50 και φυσικά γιατί δεν υπάρχει το ESP να τον κόψει, οπότε χειροκροτήστε τον
Σε καμμία περίπτωση δεν υπάρχουν εμπλοκή των αργών σχέσεων που θα είχαν σαν αποτέλεσμα το βαθύ σκάψιμο του μπόλικου χιονιού
2ο πείραμα -Στη 1η περίπτωση συμβαίνει ότι ακριβώς και στη 1η του 1ου πειράματος για να μην σας κουράζω
-Στη 2η περίπτωση ότι ακριβώς και στη 2η του 1ου πειράματος και ανεβαίνει ευκολώτερα
-Στη 3η περίπτωση όμως χρησιμοποιεί για πρώτη φορά τις αργές σχέσεις aφού δεν υπάρχει ποσότητα χιονιού για σκάψιμο, άρα: 4LL/ESP-OFF/TCS-ON και ανεβαίνει για πλάκα, χειροκροτήστε τον και πάλι
ΣυμπεράσματαΤο παραπάνω βίντεο είναι πολύ χρήσιμο αφού μας δείχνει ότι το ESP, ναι μεν όταν χρειαστεί σώζει ζωές, όμως δεν είναι πάντα ότι το καλύτερο σε όλες τις περιπτώσεις, κάτι φυσικά που δεν ισχύει για το TCS το οποίο δεν απενεργοποιείται ποτέ, γι' αυτό και η μαμά Σουζούκι προέβλεψε να βγαίνει το ESP κατά βούληση έως τα 35 περίπου χιλιόμετρα όπου και ξαναμπαίνει από μόνο του για να μην ξεχαστούμε
Όταν λοιπόν έχουμε τέτοιου είδους έδαφος και μάλιστα ανηφορικό με στροφιλίκι, άρα εξυπακούεται
ότι όταν συχνά στρίβουμε το τιμόνι μας, καλό είναι να απενεργοποιούμε το ESP αφού μας κόβει διαβάζοντας απώλεια πρόσφυσης και δεν βοηθά στην ανάβαση σαθρού ή χιονισμένου εδάφους
Άλλο ένα συμπέρασμα, κάτι αντίστοιχο με την άμμο, είναι ότι όπου υπάρχει μαλακό και παχύ υπόστρωμα οι αργές σχέσεις δεν βοηθούν, άρα καλό είναι να χρησιμοποιούμε την σχέση 4ΗL/ESP-OFF
Αυτό εφάρμοσα για κάποια διαστήματα στη Βρωμονέρα όπου το χιόνι ήταν παχύ με μεγάλη επιτυχία
Όλα αυτά υπόσχομαι να τα μελετήσουμε στο βουνό και να οργανώσουμε κάποιο τύπου σεμινάριο σε παχύ χιόνι, άλλωστε έχουμε πολλά ακόμη να διδαχτούμε όλοι μας, αφού και τα ηλεκτρονικά θέλουν την εξάσκησή τους για να είναι αποτελεσματικά

Το θέμα κρίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο και μεταφέρεται!

- 163_0602_07z_2006_suzuki_grand_vitara_4wd_control_knob.jpg (15.33 KiB) 11148 προβολές