Για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν:Mastergunner έγραψε:Εννοώ να κατέβει το σώμα κάτω και πάρει γείωση απο ασφαλειοθήκη και όχι πχ απο τη μπάρα που θα μπουν
Μιλάμε για τα 2 καλώδια (+ και -) που τροφοδοτούν τα προβολάκια λοιπόν.
1. Ασφαλίζουμε και χειριζόμαστε (μέσω ρελέ ή διακόπτη γενικότερα) πάντα το (+). Το σώμα είναι κοινό για όλο το αυτοκίνητο.
2. Εννοείται ότι το (-) των προβολέων το κατεβάζουμε στο χώρο της μηχανής και βρίσκουμε μία "καλή" βίδα για να το πιάσουμε με το κατάλληλο "κος" πάντα. Φυσικά και δεν ενώνουμε την γραμμή (-) σε πρόσθετη στο αμάξωμα σιδεροκατασκευή

3. Σε όλα τα κυκλώματα χειρισμού από ρελέ (όχι διακόπτη όπως το λες), πάντα το ρελέ έχει ικανότητα χειρισμού φορτίου κατά πολύ μεγαλύτερα Α από την ασφάλεια που ασφαλίζει τη γραμμή. π.χ. εγώ για ασφάλεια 30Α έχω πάρει ρελέ 80Α. Το κόστος σε σχέση με ένα π.χ. 40Α ρελέ είναι μηδαμινό για να μην το κάνεις αυτό

