Tzivitzonis έγραψε: Ξέρει κανείς από που και πόσο λάδι συμπληρώνουμε;

Στον κορμό έχει μια ελαστική τάπα.Την αφαιρείς με ένα κατσαβιδάκι ίσιο και συμπληρώνεις 6ράκι λάδι μέχρι να ¨δακρύσει οταν ο γρύλος είναι καθετος......
panoshm έγραψε:Προσοχή στις οδηγίες χρήσης/αλλαγής/συμπλήρωσης λαδιών στα έμβολα. Θέλει και εξαέρωση.
Η οποία γίνεται ως εξής....Με την ελαστική τάπα ανοιχτή των σηκώνεις τερμα,κατόπιν με το πόδι τον πατάς ωστε να κλεισει εντελώς.Με αυτόν το τρόπο τυχον αέρας που εχει μεσα στο αντλιάκι θα βγει.Η παρουσία λαδιού δεν θα επιτρεψει να μπει αερας.Ξαναβάζεις την ταπα και είσαι οκ.Η διαδικασία αυτή γίνεται οταν ο γρυλος στεγνωσει εντελως και δεν σηκώνει πλέων ή οταν ναι μεν σηκώνεται αλλα οταν παιρνει βαρος η μπουκάλα έχει ελαστικότητα (υπαρξη αερα στην αντλία).
fluflitsa έγραψε:Σορυ αλλά δεν το πιάνω. Ο γρύλος αυτός είναι έτσι "σκέτος" δηλαδή στηρίζεις ολόκληρο αυτοκίνητο πάνω στη μικρή επιφάνεια του σωλήνα?

Σωστη παρατήρηση...Για το θεμα τακου θα διαφωνισω καλύτερα να πάει σε ένα σιδεραδικο και να κολληθεί στην ακρη μια λαμαρίνα μεγαλύτερης επιφάνεις σε σχήμα ανοιχτου ¨υ¨
δηλαδή κάπως έτσι....

- imagesCAL6DDQP.jpg (3.18 KiB) 9561 προβολές
διοτι λόγο μικρης επιφάνειας επαφης και πολυ βάρος αλλά και λόγο κατάστασης του τακου (ξεραμένος κτλ) υπαρχει περίπτωση αυτός να σκίσει και να πέσει το αμάξι.
η ανάπτυξη της μπουκάλας σε μηκος είναι αυτή....

- Η πλαινή τάπα είναι για την συμπλήρωση λαδιου.Η σταθμη πρέπει να δακρύζει όταν ο γρύλος είναι σε αυτη τη θεση
- r31648_click.jpg (31.47 KiB) 9561 προβολές