JOHNV6 έγραψε:Εγώ ξέρω ότι υποκυβισμό ή υπερκυβισμό μπορείς να κάνεις σε έναν κινητήρα μέχρι + - 25%(στο ιδιο το μοτέρ)
![]()
Και αυτό γιατί εργοστασιακά αυτοκίνητα με συγκεκριμένο μοτέρ (ίδιο μπλόκ), με την αλλαγή στροφάλου, μπιελών (μεγαλύτερες) κτλ, αλλάζουν και τον κυβισμό του μοτέρ.
Για αλλαγή κινητήρα και μάλιστα μικρότερου κυβισμού, πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο μοντέλο της ίδιας εταιρείας με αυτά τα κυβικά.
Δλδ. για να βάλεις σε GV 2,0 μακρύ, μοτέρ 1,6 πρέπει να υπάρχει GV 1,6 μακρύ, εργοστασιακό της ιδιας εταιρείας.
αυτό ακριβώς....
