Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
panoshm έγραψε:Η κατανάλωση λοιπόν μετρήθηκε βάση GPS και όχι κοντέρ
11,24lit/100km
άρα αύξηση κατανάλωσης κατά 1,3lit/100km. Άρα στα 550km περίπου που κρατάει το ντεπόζιτο, αύξηση 1,3χ5,5=7,15lit ανά ντεπόζιτο παραπάνω (μπακαλίστικα)
Τώρα που έχω βάλει και σχάρα και προβολάκια.... ώρε μάνα μου, δεν θέλω να μετρήσω
Και όμως, μέτρησα
Λοιπόν, μετά από πολλές μετρήσεις σε διάφορα τερέν και συνθήκες κατέληξα στο εξής:
Με σχάρα-ψήλωμα-προβόλια και φυσικά ξεκλείδωτες πλύμνες, 547km --> 59,43lit ήτοι: 10,86lit/100km Αυτή η μέτρηση έγινε με 50% του ντεπόζιτου σε εθνική οδό και το υπόλοιπο ανέβα-κατέβα Μεταμόρφωση-Καβάλας ώρες αιχμής και ενίοτε πηγαινέλα Ελευσίνα για δουλειές. Φυσικά όχι aircontition και το πόδι προσεκτικό και ελαφρύ σα πούπουλο.... Βιλουυυύδο ένα πράγμα
Αν κάνεις το λάθος και το ποδαράκι σου "πέσει" λίγο βαρύτερο.... Η κατανάλωση πάει από 11,5 έως και 12lit/100km
Αυτά και τέλος πια με τις μετρήσεις, κουράστηκα να βγάζω κομπιουτεράκια κάθε φορά που φεύγω από το βενζινάδικο...
Μετά από τις , η τοποθέτηση έγινε στον Κοκολάκη Γιάννη ο οποίος ανέλαβε και ξηλώσαμε (αρχικά) και πήραμε μέτρα ώστε να βγάλουμε σχεδιάκι για να φτιαχτούν οι προσθήκες (38mm) σε τόρνο. Μετά από κάποια έρευνα αγοράς, (που μας ζητούσανε τα κέρατά τους), ο Γιάννης βρήκε τόρνο με 35€ την κάθε προσθήκη
Λεπτομέρειες: 1. Μάκρυνε το σωληνάκι εξαερισμού του διαφορικού, μιας και ξεθηλύκωνε στο κρέμασμα, με άλλο (από πιεστικό συγκρότημα αέρα) 10cm πιο μακρύ. 2. Οι ντίζες από το χειρόφρενο, δεν ξεπιάστηκαν, διότι σε πλήρες κρέμασμα, οι τροχοί γυρνούσαν ελεύθερα χωρίς να τους "τραβάει" το συρματόσχοινο του χειρόφρενου 3. Στα Bump Stop μπήκαν 2 ροδελίτσες, για να κατέβουν λίγο μην "τραυματίζουν" οι "πάτοι" του το λεπτό σημείο της προσθήκης 4. Πριν σηκωθεί το αμάξι για την έναρξη της εργασίας, ξεσφίγχτηκαν τα μπράτσα, και μόλις τελειώσαμε, κατέβηκε, "πάτησε" καλά με λίγο μπρός-πίσω και ξανασφίγχτηκαν 5. Με την πανάρ κανένα θέμα, δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα σε σχέση με πριν.... 2-3mm διαφορά σε σχέση με πριν, οπότε δεν είναι επιτακτικής ανάγκης να κάνουμε τίποτα (άν είχα διαθέσιμα λεφτά, θα έκανα, να εξηγούμαστε ) 6. Το slip yoke στον άξονα μετάδοσης απομακρύνθηκε κατά 5mm τίποτα δηλαδή. Έχει άλλους 5 πόντους τουλάχιστον ακόμα περιθώριο 7. Μετρήσεις :
Υπενθυμίζω: Πρίν(μαμά 79.900km): Εμπρός αριστερά: 20,5 cm Εμπρός δεξιά: 21 cm Πίσω αριστερά: 22 cm Πίσω δεξιά: 21,5 cm
Έχουμε λοιπόν (στα 95.000km): Δάπεδο-σασί: Πριν: Εμπρός αριστερά: 25 cm Εμπρός δεξιά: 25 cm Πίσω αριστερά: 26 cm Πίσω δεξιά: 26 cm
Μετά: Εμπρός αριστερά: 26 cm Εμπρός δεξιά: 26 cm Πίσω αριστερά: 29 cm Πίσω δεξιά: 29 cm
Τελικός απολογισμός λοιπόν, από "μαμά", έχω πάρει +5cm μπροστά και +7cm πίσω
Δεν μουριάζει, δεν παλαντζάρει στην εθνική, δεν κουνάει, δεν λυγάει
Βουαλά λοιπόν:
Πριν
Μετά
Οι προσθηκούλες μας 38mm
Η άρθρωση στο αμορτισέρ
Σωληνάκι εξαερισμού διαφορικού μεγαλύτερο κατά 10cm (για να έχουμε μελλοντικά περιθώρια!)
Ο πίσω άξονας κρεμασμένος στον αέρα με λυμένο χειρόφρενο και περιστρέφεται ελεύθερα
Μεγειές μου Στο βουνό για δοκιμές και γρήγορα παρακαλώ....
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Επίτρεψέ μου μιά μικρή παρατήρηση μόνο, σε σχέση μ' αυτά:
panoshm έγραψε:... 5. Με την πανάρ κανένα θέμα, δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα σε σχέση με πριν.... 2-3mm διαφορά σε σχέση με πριν, οπότε δεν είναι επιτακτικής ανάγκης να κάνουμε τίποτα (άν είχα διαθέσιμα λεφτά, θα έκανα, να εξηγούμαστε ) 6. Το slip yoke στον άξονα μετάδοσης απομακρύνθηκε κατά 5mm τίποτα δηλαδή. Έχει άλλους 5 πόντους τουλάχιστον ακόμα περιθώριο ...
Για το θέμα της πανάρ: Έχεις ψηλώσει τουλάχιστον 7 cm από μαμά, οπότε είναι απαραίτητη και η ανύψωση της κάτω έδρασής της με . Εκτός κι αν χρησιμοποιήσεις ρυθμιζόμενη πανάρ που είναι βέβαια και πολύ ακριβότερη λύση. Αν μείνει έτσι, θα τείνει μονίμως να μετακινήσει τον πίσω άξονα προς τα δεξιά, στρέφοντάς ταυτόχρονα το δεξί του άκρο προς τα εμπρός και παραμορφώνοντας τα σινεμπλόκ όλων των αρθρώσεων των πάνω και κάτω μπράτσων.
Για το θέμα του slip yoke: Κατά την λειτουργία της, αρκετά ψηλωμένης πλέον, πίσω ανάρτησης, το slip yoke μετακινούμενο μπρός-πίσω θα αφήνει ακάλυπτο, κατά διαστήματα,τμήμα του μήκους του, πράγμα που όταν ήταν "μαμά" δεν συνέβαινε. Έτσι θα είναι εκτεθειμένο σε λάσπες και πέτρες που πιθανόν θα δημιουργήσουν μετά πρόβλημα και στην τσιμούχα του transfer! Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις μιά .
"We have two lives. The second begins when we realise we only have one."