

Εν αρχη ην ...... MAD και ΟΜΕ, απο εκει ειχα ξεκινησει και με αυτη τη βαση συνεχισα, εμειναν μονο τα MAD φυσικα και πεταγμα τα ΟΜΕ που στα 20.000χλμ χρησης τα εφτυσαν


Μετα την τοποθετηση των 5.71 ΚΠ και την χρηση μεγαλυτερων ελαστικων δημιουργηθηκε αμεση αναγκη για επιπλεον ψηλωμα, τα +5 που ειχα δεν εφταναν σε καμια περιπτωση και παρα το κοψε-ραψε-ξηλωσε στους θολους τα λαστιχα εβρισκαν

Πρωτη δουλεια Κυριακος Αθανασιου, αφου καναμε καποιες αποτυχημενες προσπαθειες να βρουμε μεταχειρισμενα ψαλιδια Calmini βαλαμε τα fourart, ευτυχως γιατι ειναι πολυ καλυτερα τελικα, πολυ πιο στιβαρα, με πολυουρεθανη στο πιατελο για να μην εχουμε τριγμους και κατι σινεμπλοκ τερατα, βαφτηκαν επισης μαυρα να ταιριαζουν με το σασι και να ειναι διακριτικα
Το επιπλεον υψος ανελαβαν να δωσουν προσθηκες απο Bits4vits.com 2.5" μπρος πισω
Και επιπελον 3.5cm πισω για να ερθει στα ισα του το αμαξι καθως ηταν πιο ψηλο μπροστα, εδω να σημειωσω οτι λογω γωνιας ψαλιδιων οταν βαζεις 4ποντους αποστατη μπροστα το αμαξι παιρνει 5 η και 6 ποντους

Το ψηλωμα ολοκληρωθηκε με αμορτισερ Kayaba-λυση Κυριακος Αθανασιου με αποτελεσμα που δεν περιμενα ουτε στα ονειρα μου, θα γραψω εντυπωσεις πιο κατω, και repositioners που δινουν λιγο επιπλεον ανοιγμα στο αμορτισερ και το τοποθετουν στην σωστη πλεον θεση ως προς τον αξονα κινησης
Θα δειτε στις φωτο οτι το αμαξι εχει ηδη ψηλωσει ενω φοραει ΟΜΕ, ηταν μια ενδιαμεση κατασταση μεχρι να βρεθουν τα αμορτισερ που ηθελα, με ΟΜΕ μπροστα ειχαν τοποθετηθει αποστατες 2.5" οι οποιοι μετα βγηκαν

Τα Kayaba πλεον μπροστα εχουν μαμα υψος και για το σωστο ανοιγμα τους φροντιζει η καμπεροπλακα που κατεβαζει το σημειο στηριξης τους 4+ cm εαν θυμαμαι καλα.
Ολα επανω λοιπον αλλα τωρα πρεπει να ρυθμισουμε γωνιες, καμπερ πρωτα απ'ολα και πισω διαφορικου, η παναρ ηταν ηδη ρυθμιζομενη οποτε γλυτωσαμε το αυτο το εξοδο τωρα

Πρωτα οι καμπεροπλακες, εδω ανελαβε ο Αμοργιανος, για την τοποθετηση τους χρειαζεται και αλλαγη των top mount με αυτα απο Vitara
Απο πανω οπου φαινονται και τα top mount
Για την ρυθμιση της γωνιας του πισω αξονα εγιναν τα μπρατσα ρυθμιζομενα στον Αμοργιανο επισης
Και η παναρ
Την αναρτηση συμπληρωσαν τα μεγαλυτερα bumb stop μπροστα-πισω (φαινονται σε καποιες φωτο) για την προστασια των αμορτισερ και την ασφαλιση των πισω ελατηριων πισω

Η αναγκη που προεκυψε επισης ηταν να μεγαλωσουν τα ακρομπαρα του τιμονιου μιας οντας τα ψαλιδια μεγαλυτερα εχασαν αρκετες σπειρες στο βιδωμα με ενδεχομενο κινδυνο καποια στιγμη να σπασουν, η λυση δωθηκε με κατασκευη μεγαλυτερων πρεοκτασεων-καλαμιων στον τορνο και αγορα ακρομπαρων Vitara. (εδω χρωσταω την φωτο για να γινει πιο κατανοητη η μετατροπη)
Κατι επισης που πρεπει να προσθεσω ειναι οτι κατεβηκε και το μπροστινο διαφορικο με μαγαλυτερες βασεις που αγορασθηκαν απο την jimnybits.co.uk, δυστυχως ο Bits4Vits δεν ειχε τοτε διαθεσιμες

Αυτο που απομενει πλεον ειναι να αλλαξω τους πισω προσθετους αποστατες (ασπροι) με αλλους ιδιας διαμετρου απο την Bits4Vits ωστε να ειναι ομοιομορφοι, και να μετατρεψω την μπροστινη ποδια για να τοποθετηθει με το χαμηλωμενο μπροστα διαφορικο.
Τελος στην αρχη ανεφερα οτι θελει μια-δυο μικρορυθμισεις, το μονο προβλημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη ειναι οτι δεν μου ερχεται η καμπερ στον δεξι τροχο, εχουμε μια αποκλιση μιας και κατι μοιρας ενω στον αριστερο ειναι 0.30, οι καμπεροπλακες εχουν τερματισει και φυσικα εχουν αφαιρεθει οι καμπεροβιδες που ειχαν αρχικα τοποθετηθει, οι εξηγησεις των πιθανων αιτιων που εχω μεχρι τωρα δεν με ικανοποιουν και μαλλον θα παμε για διανοιξη της οπης της δεξιας καμπεροπλακας ωστε να ερθει στα ισα του ο τροχος

Μετρησεις δεν εχω κανει στο αμαξι, εννοω υψος απο το εδαφος και τα λοιπα, στην πραγματικοτητα δεν με ενδιαφερει, εισπρατω το αποτελεσμα και αυτο με ικανοποιει απολυτα, εχει απιστευτα ανοιγματα ο αξονας πισω και ειναι πολυ σταθερο και στιβαρο μπροστα, στην εθνικη ταξιδευει ανετα με 130-140 ασχετα με τι πινει


Το αυτοκινητο εχει φτασει σε ενα επιπεδο που προσωπικα θεωρω οτι ειναι το ιδανικο εκδρομικο εργαλειο που ηθελα να εχω, δεν το σκεφτεσαι να κανεις 400χλμ για να φτασεις στον προορισμο σου και στην συνεχεια να κινηθεις σε οποιοδηποτε εδαφος με ασφαλεια, προσοχη εδω δεν εννοω να κανεις trail αλλα να κινηθεις ανετα και με ασφαλεια σε οποιαδηποτε ορεινη διαδρομη χωρις τον κινδυνο να του κανεις ζημια η να σε αφησει λογω δυνατοτητων, να προσθεσω επισης οτι τις δυνατοτητες του συμπληρωνουν ενα μπλοκε διαφορικο αερος του Αμοργιανου, ενας εραγτης 8000λιβρες τοποθετημενος απο τον Κυριακο Αθανασιου, κοντυτερα κορωνοπηνια 5.71 που επιτρεπουν την χρηση αρκετα μεγαλυτερων ελαστικων 225-75-16 αυτη την στιγμη με την προοπτικη να γινουν 31" καποια στιγμη, σνορκελ για της βουτιες και μεγαλυτερη μπαταρια να αντεχει τα επιπλεον φορτια.
Οτι επιπλεον προσθηκες γινονται θα ενημερωνω
Να ευχαριστησω τον Κυριακο Αθανασιου που εχει αναλαβει το αυτοκινητο απο την αρχη και το εφερε ως εδω
Τον Αμοργιανο που παρολες τις ιδιομορφιες του ειναι μοναδικος στο ειδος του στην Ελλαδα και οτι φτιαχνει δεν εχει ταιρι σε παγκοσμιο επιπεδο
Και τον KON.GV μιας και εχω μαθει πολλα οσον καιρο τον ξερω

Νομιζω οτι τελειωσα

Και η φωτο που χρωστουσα

