Συμφωνω και εγω με τους επανω.
Το πιθανοτερο ειναι τα τακακια να ειναι παρα πολυ σκληρα.
Για στρωσιμο δεν νομιζω να σου εφταιξε αυτο γιατι παντα πρωτου τα βαλει επανω ο μαστορας τα περναει με την λιμα στις γωνιες για αποφυγη τριξιματος αλλα και να πατησει καλυτερα.
Τα πρωτα λιγα χιλιομετρα θελει λιγο προσοχη και οχι εντονο φρεναρισμα μεχρι να εφαρμοσει στην δισκοπλακα.
Το μαλακο πεταλι προερχεται μονο απο τα συμβατικα σωληνακια των φρενων που δεν μπορουν να αποβαλουν τον αερα τελειως οταν κανουμε εξαερωση και ετσι μολις ζεσταθουν απο παρατεταμενη χρηση μπαλονιαζουν που λεμε.
Αυτο λυνεται βαζοντας σωληνακια υψηλης.
Για δισκοφρενα
πισω ουτε για αστειο αν το χρησιμοποιεις εστω και λιγο βουνο
