
Σήμερα αποφασίσαμε να κάνουμε δοκιμές για τις περιπτώσεις χρήσης εργάτη έτσι ώστε ο καθένας να έχει μια ιδέα για την καλύτερη δυνατή χρήση του εργάτη αναλόγως την κάθε περίπτωση.

Τα υλικά οχήματα ήτανε (ανάλογα της περίπτωσης).
1)όχημα με εργάτη
2)όχημα με εργάτη
3)όχημα δίχως εργάτη(dummy)
4) recovery kit*
Οι περιπτώσεις που δοκιμάσαμε είναι από αυτές που συναντά κανείς κατά κόρον στο βουνό και είναι πολύ πιθανό να συμβούν.

1)Μπροστινό όχημα έχει τακάρει-ακινητοποιηθεί σε στενο δρομάκι με καλή δυσκολία και δνε μπορείς να το προσπεράσεις.
2)Όχημα έχει φύγει εκτός στενού δρόμου σε κατηφορικό χαντάκι είτε με τη μούρη είτε με τον κ@λο.
3)Όχημα βαρύ σε ανηφορικό δύσκολο κομμάτι με χρήση δύο εργατών και μίας τροχαλίας που αυτοεξισώνει δυνάμεις.
4)Κατά καιρούς σε εξορμήσεις έχει γίνει και νήξη για περαιτέρω περιπτώσεις οπότε θα τις ξαναποστάρω εδώ.
5)Τέλος κάποιες παρατηρήσεις.
1) Περίπτωση πρώτη.
Το πίσω όχημα πάει όσο πιο άκρη έτσι ώστε το σχοινί του εργάτη να μην τρίβεται πάνω στο κολλημένο όχημα.
Βρίσκουμε κατάλληλο δέντρο η αγκύρωση στο έδαφος με καρφοβελόνα.
Ρυμουλκούμε σιγά σιγά.

2) Περίπτωση δεύτερη.
Παραμένουμε στο δρόμο πάνω και βρίσκουμε δέντρο η αγκυρώνουμε στο ύψος του ακινητοποιημένου οχήματος αντιδιαμετρικά ως προς το δρόμο.
Ιμάντα - τροχαλία στο δέντρο και από εκεί το σχοινί πάει στο όχημα.
Ρυμουλκούμε με προσοχή και αργά.
3) Περίπτωση τρίτη.
Τοποθετούμε κατάλληλα τα δύο οχήματα με τις μούρες να κοιτάνε το ακινητοποιημένο όχημα.
Βάζουμε ιμάντα στο όχημα και στην άλλη άκρη τροχαλία.
Το σχοινί του ενός εργάτη περνάει μέσα από την τροχαλια κάνει επιστροφή προς το δεύτερο όχημα και ενωνουμε τους γάντζους.
(Το αποτέλεσμα?? Το όχημα πάει πάνω σφαίρα και χωρίς ιδρώτες και πολλά αμπερ.

4)Σε δεύτερο χρόνο θα μαζέψω και θα ποστάρω τις φώτο εδώ..
5)Παρατηρήσεις.
α)**recovery kit.
Είναι προσωπική ευθύνη του καθενός που θέλει να χώνεται στα βουνά και τις λάσπες να έχει μαζί του -εκτός των άλλων- και ένα κιτ που θα του χρησημεύσει στην ανάκτηση. Εγώ έχω ένα σάκκο και μέσα έχω ιμάντα, ναυτικά κελιδιά, δεύτερο ιμάντα, τροχαλία, γάντια πριονάκι-σουγιά.
Το τι θα βάλω μέσα είναι ανάλογο της εμπειρίας που αποκτιέται ΜΟΝΟ στο βουνό και του τι περιμένω από αυτά που θέλω να κάνω.
β) Όταν κάνουμε χρήση εργάτη προσπαθούμε να έχουμε τι λιγότερη δυνατή φθορά στο όχημα,στον εργάτη, και τη λιγότερη σπατάλη ρεύματος (για να έχουμε και πιο κάτω...)
γ)Πρέπει από τον καναπέ που καθόμαστε να ξέρουμε τι υλικά έχουμε (ναυτικά κλειδιά,ιμάντες κλπ), ποια η χρήση τους και ΠΩΣ τα χρησιμοποιούμε.


Είναι λάθος να μην γνωρίζουμε τα στοιχειώδη γιατί σε κάποια δύσκολη περίπτωση θα ταλαιπωρήσουμε όλους του υπόλοιπους.


υγ1. Αν είναι εύκολο να κρατήσουμε το ποστ καθαρό και να ποστάρουμε φώτο από ανακτήσεις και λοιπές γνώσεις-προτάσεις.

υγ2. Παρακαλώ τον κκ Char να "μπει" στο αρχικό ποστ μου και να συμπληρώσει-εμπλουτίσει με φώτο την κάθε περίπτωση.
