

το θέμα με τον ινοξ σωλήνα με το που έλυσα το πλαστικό εσωτερικό φτερό πάνω από τον τροχό έκανε φτερά γιατί πίσω από το μεταλλικό φτερό δεν έχει καθόλου χώρο για κοπτοραπτική και πέφτεις πάνω στα ράμφη.

Ήρθε η ώρα να πάρω τα σχέδια του Κυριάκου λοιπόν.

ο σωλήνας είναι πολύ εύκαμπτος ανθεκτικός με ατσάλινο σκελετό εσωτερικά εφαρμόζει άριστα τόσο στο "Ζ" απότ ο φιλτροκούτι όσο και την κουκουνάρα που βιδώνει φιξ...(τέτοια επιτυχία μόνο ο Δυδάκος βρίσκει.....και ο Στέφανος...


τα μέχρι τώρα προτερήματα?
1) μικρή οπή και παρόλο ότι είναι φ 70 έχει μικρό όγκο ειδικά χαμηλά στην οπή.
2)πανάλαφρο
3)δεν έχει περίεργες στροφές κλειστές όπως τα κλασικά σνορκελ.
4)η τιμή του είναι ασύμαντη σε σχέση με το κόστος των υπολοίπων.
5)σε περίπτωση κάποιας φθοράς αλλάζει σε 15' και απίκο..
6)αν σκαλώσει σε κλαδί μεγάλο θα κοπεί μόνο αυτό χωρίς να παρασύρει το φτερό η να σκίσει τη λαμαρίνα.
ελλατώματα???
1)ίσως να σκιστεί σε κανά χοντρό κλαδί( θα δείξει)
Αυτά μέχρι στιγμής....
να υποβάλλω και μρικές φωτο...
τα περισεύματα...
το εσωτερικό του φτερού και του ράμφους.....
το αποτέλεσμα....
έχει μείνει ένα λαμάκι να γίνει και κάτι ψιλά....από δευτέρα θα είναι οκ.....
τώρα για το μοτερ.....κανενα κόψιμο...μέχρι τις 3000-3500 ίσα που το ακούς και στις 4-4500 λυσάει...


φ 70 σωλήνας και ο αέρας πάει μέσα σύννεφο.