giannakis andros έγραψε:ευχαριστω παιδες!!!!δλδ το τιμονι μπορω να το γυρναω κανονικα χωρις κανεναν φοβο...??
1)Όταν είσαι με 4χ4 Γρήγορα η Αργά και τις πλύμνες κλειδωμένες τότε στην άσφαλτο και σε στεγνό χώμα καλό είναι να μην κάνεις κλειστές στροφές.(Κουρδίζουν τα διαφορικά )
2)όταν είσαι πισωκίνητος είτε με κλειδωμένες είτε με ακλείδωτες πλύμνες στρίβε όσο θέλεις...
3)όταν έχεις αργά με ακλείδωτες τις πλύμνες εμπρός(άρα αργά μόνο στον πίσω άξονα) τότε πάλι στρίβε όσο θέλεις άφοβα!
4)καλό είναι όταν δε χρησιμοποιείς το 4χ4 είτε αργά είτε γρήγορα να έχεις τις πλύμνες ελεύθερες για οικονομία και να μην "ταλαιπωρείς" τα εμπρός ημιαξόνια-φούσκες-μπιλιοφόρους δίχως λόγο.
υγ.Αν θέλεις απλά για να "κλώθουν" οι βαλβολίνες και μπροστά ειδικά το καλοκαίρι που τις περισσότερες φορές είμαστε πισωκίνητοι χωρίς να κλειδώσεις τις πλύμνες βάλε 4χ4 γρήγορα και κάνε το μια βόλτα έτσι..(και εδώ μπορείς να στρίβεις όσο θέλεις.)...απλά και τα εμπρός ημιαξόνια θα κινούνται αλλά σε ανεξάρτηση κίνηση από τους εμπρός τροχούς.(ίσα ίσα δλδ να γυρίσει η βαλβολίνη στο εμπρός καβούκι.)εγώ αυτό το κάνω 1-2 φορές το μήνα για 10 χλμ περίπου.

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."