4troxos έγραψε:vaxevana έγραψε:
Για άλλη μία φορά με κάλυψε απόλυτα ο "λογικός" τρόπος με τον οποίο καταλήγεις στα συμπεράσματα που θέλεις ... καθώς και ο τρόπος που τα "τεκμηριώνεις". Δεν πειράζει, το Internet είναι για μεγάλα παιδιά ... που θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογούν αυτά που διαβάζουν ...
Για αυτο ακριβως τον λογο ,επειδη ειναι για μεγαλα παιδια που πρεπει να αξιολογουν οτι διαβαζουν , εντελως τυχαια και συμπτωματικα σου χαλασε και το δικο σου σε αυτα τα χιλιομετρα.
Και σε άλλον χάλασε στα 350.000 ... γι'αυτό σε ρώτησα για ποσοστά και πηγές πληροφόρησης ...vaxevana έγραψε: Κοίταξε, με τα χλμ που κάνεις ανά χρόνο, μάλλον δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείς με το DPF. Βέβαια αν θελήσεις να το βγάλεις χωρίς λόγο (αλήθεια γιατί δεν το κάνεις, αφού έχει τόσα ωφέλη για όλους (τσέπη, απόδοση, περιβάλλον...), ακολουθώντας την "αδιάβλητη" λογική που εσύ παραθέτεις, τότε σίγουρα θα ήθελα να διαβάσω την εμπειρία σου, αν θελήσεις βέβαια να τη μοιραστείς μαζί μας (που ξέρεις, μπορεί να μην πετύχει πλήρως ... μπορεί να μπει ο εγκέφαλός σε safe mode και να χρειαστεί να το βάλεις πίσω ... μπορεί ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου να μην πετύχει ... μπορεί τα μικροσωματίδια που εκπέμπεις να μην σου επιτρέπουν να περάσεις ΚΤΕΟ παραμόνο με τον "ελληνικό" τρόπο ... εάν δε σε σταματήσει και κανένα μεικτό συνεργείο για έλεγχο στο δρόμο ...). Πάντως αν το βγάλεις, μην το πετάξεις ... πάρτο μαζί σου ... γιατί καινούργιο κοστίζει ... ακριβά ...
Οσοι τυχεροι το εβγαλαν στο εξωτερικο, δεν αντιμετώπισαν ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα,και μαλιστα σε χωρες με ΠΟΛΥ αυστηρους νομους και ελεγχους.
Υ.Σ.Τα συμπερασματα δικα σας.
Μα τότε αποτελεί κάτι που πρέπει να γίνει σε όλα τα NGV Diesel ... γιατί δεν το κάνεις άμεσα να μας ενημερώσεις με την δική σου ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρία;