Φίλε Γιώργο,
με τα ελατήρια MAD θα ψηλώσεις 5 εκ. και μπρος και πίσω.
Η καλύτερη λύση από άποψης τιμής/απόδοσης είναι τα αμορτισέρ ΚΥΒ. Σε μαμά διάσταση για εμπρός (με προσθήκες αμορτισέρ) και 6 εκ. μακρύτερα για πίσω.
Θα χρειαστείς επίσης ένα σετ καμπερόβιδες.
Για βελτίωση της λειτουργίας των πίσω αμορτισέρ, τοποθέτησε και δύο κάτω αποστάτες (repositioners), αυτούς που αλλάζουν τον τρόπο έδρασης των αμορτισέρ, όπως πολύ σωστά περιγράφεις. Απαραίτητο συμπλήρωμα, δύο αποστάτες πίσω ελατηρίων 3 εκ. για να έλθουν πάλι τα αμορτισέρ στη σωστή θέση ηρεμίας. Αυτό θα βελτιώσει και την οπτική του αυτοκινήτου, καθώς οι εμπρός θόλοι των τροχών είναι μεγαλύτεροι και το αυτοκίνητο δείχνει σαν να είναι ψηλότερο μπροστά. Μην ξεχάσεις μετά να σηκώσεις τα φώτα σου (με το ρυθμιστικό παξιμάδι στο πίσω μέρος τους) γιατί θα φέγγουν στα δέκα μέτρα εμπρός σου.
Εκτός αυτών θα χρειαστείς ένα σετ βάσεων χαμηλώματος εμπρός διαφορικού.
Αν δεν αλλάξεις την διάσταση των τροχών σου με μεγαλύτερη (οπότε θα χρειαστείς κι άλλο ύψος), μπορείς να αποφύγεις την τοποθέτηση ρυθμιζόμενης ράβδου Πανάρ και ρυθμιζόμενων πίσω μπαρών τοποθετώντας έναν αποστάτη ράβδου Πανάρ.
Παρότι οι ζάντες με offset -5 θα αυξήσουν το μετατρόχιο σε σχέση με τις "μαμά", ίσως θα πρέπει να σκεφτείς να βάλεις και τρίποντες προσθήκες επιπλέον.
Ένας αποστάτης κεντρικού άξονα 1 εκ. περίπου, αύξηση του μήκους των σωλήνων αναπνοής των διαφορικών και "ελευθέρωση" των ντιζών του χειρόφρενου συμπληρώνουν τον κατάλογο των απαραίτητων επεμβάσεων.
Ψαλίδια και μακρύτερα σωληνάκια φρένων δεν είναι απαραίτητα γι' αυτό το ύψος, ενώ μπάρα θόλων και αλλαγή των σινεμπλόκ με πολυουρεθάνης είναι επιθυμητές βελτιώσεις, ακόμα και χωρίς να ψηλώσεις!
Ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα!
