Το υγραέριο συνιστούν δύο καύσιμα, το βουτάνιο και το προπάνιο που είναι και πιο ακριβό. Η αναλογία ρυθμίζεται κατά την διαδικασία παραγωγής. Το προπάνιο είναι σε μεγαλύτερη αναλογία, τους χειμερινούς μήνες για καλύτερη καύση. Για τον λόγο αυτό, η τιμή του υγραερίου τον χειμώνα ανεβαίνει.
Όσον αφορά την κατανάλωση, εγώ με τον βαρύ χειμώνα της ιδιαίτερης πατρίδας μου, διαπιστώνω αύξηση σε σχέση με το καλοκαίρι.
Πάντως οι τεχνίτες που εγκαθιστούν συσκευές υγραεριοκίνησης εδώ και δεκαετίες στη "γειτονιά" των Βαλκανίων, τονίζουν ότι το lpg είναι χειμερινό καύσιμο, θέλοντας έτσι να αναδείξουν την ευαισθησία των κινητήρων, λόγω της ανάπτυξης μεγαλύτερων θερμοκρασιών από την καύση του. (Γι' αυτό, το max. των 3.500 σ.α.λ. που δουλεύω τον κινητήρα και όχι μόνο για λόγους οικονομίας). Επί πλέον όπως έχω ξαναγράψει, η καμπύλη αβάνς βενζίνης-lpg, συναντιέται κοντά στις 3.000 σ.α.λ.
Ένα άλλο που μου έχουν τονίσει όλοι μα όλοι οι ως άνω εγκαταστάτες (και πιστέψτε έχω ρωτήσει πολλούς), είναι ότι όταν το αυτοκίνητο διανύει μικρές αποστάσεις, οι επι πλέον φθορές εκμηδενίζονται. Συνεπώς στα ταξίδια το δεξί πόδι σας να το έχετε ελαφρύ και να μην το ξεκουράζετε στο πεντάλ του γκαζιού.

Αν θέλετε γκάζια γυρίστε σε βενζίνη και πλακωθείτε.
Σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική σας.
