εχω αναφερει και στο παρελθον οτι εχω ενα εξτρα οργανο που συνδεεται με την obd θυρα και εκτος του οτι βλεπω των κωδικο βλαβων, τις σβηνω...και εχω και εξτρα πληροφοριες οπως volt ηλεκτρονικο ταχυμετρο στροφες κινητηρα κλπ κλπ
αναμεσα σε αυτα εχω και την απεικονιση της θερμοκρασιας νερου ηλεκτρονικα..
αν και νομιζω το εχω ξαναγραψει, ισως θα ηταν καλυτερα να το ξαναγραψω για να ακουσω γνωμες:
ενω ο δεικτης θερμοκρασιας ειναι παντα στην μεση..ηλεκτρονικα η θερμοκρασια μεταβαλλεται συνεχεια
ετσι εχω ενα φασμα απο 87 βαθμους εως 102....
ιδιαιτερα στο τελευταιο ταξιδι που εκανα φορτωμενος νταλα μεσημερι με 40+ εξω..το οργανο εγραφε 95 97 100...
στα 100 ειτε επειδη αφηνα γκαζι..ειτε γαιτι εμπαινε η μεγαλη σκαλα βιντιλατερ..επεφτε στα 95...
παλιοτερα οταν πηγαινε 100 σε πολυ λιγο ξανακατεβενε στα 90 εφου εμπαινε η μεγαλη σκαλα...
το θεμα ειναι οτι εχω ψηλοψαρωσει λιγο διοτι παρολο που ο δεικτης της θερμοκρασιας του αυτοκινητου δεν μεταβαλλεται...μπαινω στην διαδικασια του "safe mode" μολις δω το ηλεκτρονικο οργανο να αναβαινει... και βασικα αναρωτιεμαι αν κανω καλα...αν οντως ισχυουν αυτες οι μεταβολες..αν αν αν..
εσεις τι λετε?