Οι συγχρονιστες της 1ης & 2ας χαλάνε και απο τα γρηγορά κατεβάσματα.Σε μια γρηγορη διαδρομη,για παράδειγμα,συναντόντας μια απότομη στροφή ασηναίσθητα κατεβάζουμε απο 4η σε 2α πατωντας ελαφρα το φρενο.Επισης σε οδήγηση με λιγες στροφές και 4η στην προσπάθεια μας να επιταχύνουμε κατεβάζουμε πάλι 2α.
Αν η ταχύτητα δεν ειναι η προβλεπόμενη και οι στροφές δεν ειναι οι σωστες,κατα την έμπλοκη της 2ας τρωγεται ο συγχρωνιστης γιατί ο ρυθμος περιστροφής των αξονων εσωτερικά του κιβωτίου δεν ειναι ανάλογες.
Επίσης,και αυτό ισχύει σε όλες τις ταχύτητες,το αφημα του γκαζιου εντελώς και το ξαναπατημα του (που συνοδεύεται με το χαρακτηριστικό κλωτσημα του αυτοκινήτου) καταστρέφει τον συγχρονιστή.
Για το θεμα της 1ης το ανέπτυξε ο Αχιλλέας.