
- Ο 4ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ήταν και ένας από τους πιο συγκλονιστικούς των τελευταίων ετών, με τη νίκη να κρίνεται τελικά για μόλις 0,2 δλ. και τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia να επικρατούν στο νήμα έναντι των Jari Matti Latvala-Miika Anttila.
Πιάνοντας την κατάσταση από την αρχή, το Ράλλυ Ιορδανίας ξεκίνησε μετ’ εμποδίων, αφού οι συγκρούσεις στη Συρία έθεσαν εν αμφιβόλω την εκκίνηση του αγώνα. Όταν τελικά αυτή αποφασίστηκε, το πλοίο που μετέφερε τον αγωνιστικό εξοπλισμό αποφασίστηκε να μεταβεί στη Χάϊφα του Ισραήλ. Αρχικά μια ζημιά και στη συνέχεια κακές καιρικές συνθήκες, καθυστέρησαν την άφιξη του πλοίου, στοιχείο που δυσκόλεψε τις αναγνωρίσεις, ενώ παράλληλα οδήγησε στην ακύρωση της πρώτης ημέρας του αγώνα. Έτσι, η διάρκεια του ράλλυ μειώθηκε στις δυο αγωνιστικές ημέρες, όμως η εξέλιξή του αποζημίωσε τους πάντες.
Στη μάχη της κορυφής, οι Ogier-Ingrassia με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC πήραν διαφορά περίπου 30 δλ. από τους διώκτες τους στο τέλος της πρώτης ημέρας. Την επόμενη αν και «καθάριζαν» το δρόμο διατηρήθηκαν στην κορυφή μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, όπου οι Latvala-Anttila πέρασαν στην κορυφή με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, με διαφορά 0,5 δλ. Στην τελευταία ειδική διαδρομή όμως, που ήταν και η Power Stage, οι Γάλλοι ήταν κατά 0,7 δλ. ταχύτεροι των Φινλανδών και έφτασαν στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο Πρωτάθλημα. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Sebastien Loeb-Daniel Elena, με τον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να μην ακολουθεί το ρυθμό των άλλων δυο πληρωμάτων, ωστόσο με τους βαθμούς που κατέκτησε να ανεβαίνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen, που την πρώτη ημέρα έχασαν πολύ χρόνο επειδή ξεκινούσαν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές, ενώ καθυστέρησαν και με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης του Ford Fiesta WRC, χάνοντας τις ελπίδες για νίκη. Αξίζει να σημειώσουμε, πως τα προαναφερθέντα πληρώματα οδήγησαν οριακά στην Power Stage, με τους Ogier-Ingrassia και Hirvonen-Lehtinen να σημειώνουν τον ίδιο χρόνο, τη στιγμή που οι Loeb-Elena και Latvala-Anttila ήταν αργότεροι κατά 0,3 και 0,7 αντίστοιχα. Από εκεί και έπειτα, οι Matthew Wilson-Scott Martin τερμάτισαν στην 5η θέση με το Ford Fiesta WRC της Stobart, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen-Kaj Lindstrom, με το Φινλανδό να έχει κλατάρισμα που του κόστισε την 5η θέση όπου βρισκόταν λίγο πριν το τέλος.
Η πιο σημαντική εγκατάλειψη του αγώνα, ήταν αυτή των Petter Solberg-Chris Patterson, που είχαν έξοδο με την ιδιωτική Citroen DS3 WRC ενώ βρίσκονταν στην 4η θέση, ενώ εγκατέλειψαν και τα δυο Ford Fiesta WRC της Stobart κατά την πρώτη ημέρα, συνεχίζοντας με SupeRally, με τους Mads Ostberg-Jonas Andersson να τίθενται εκτός με πρόβλημα στο κιβώτιο και τους Henning Solberg-Ilka Minor από πρόβλημα στον κινητήρα μετά από χτύπημα σε πέτρα. Στο SWRC, νικητές αναδείχθηκαν οι Πορτογάλοι Bernardo Sousa-Antonio Costa με Ford Fiesta S2000, οι οποίοι εκμεταλλεύθηκαν την εγκατάλειψη των Nasser Al Attiyah-Giovanni Bernacchini με πρόβλημα στον κινητήρα του δικού τους Fiesta.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1
S.Ogier-J.Ingrassia
Citroen DS3 WRC
A/0
2:48:28.2
2
J.Latvala-M.Anttila
Ford Fiesta RS WRC
A/0
2:48:28.4
3
S.Loeb-D.Elena
Citroen DS3 WRC
A/0
2:48:55.9
4
M.Hirvonen-J.Lehtinen
Ford Fiesta RS WRC
A/0
2:51:12.9
5
M.Wilson-S.Martin
Ford Fiesta RS WRC
A/0
2:54:13.1
6
K.Raikkonen-K.Lindstrom
Citroen DS3 WRC
A/0
2:54:43.1
7
F.Villagra-J.Perez Companc
Ford Fiesta RS WRC
A/0
2:57:46.9
8
K.Al Qassimi-M.Orr
Ford Fiesta RS WRC
A/0
2:58:11.9
9
D.Kuipers-B.Degandt
Ford Fiesta RS WRC
A/0
3:02:55.7
10
B.Sousa-A.Costa
Ford Fiesta S200
A/2
3:03:33.7