4troxos έγραψε:H φιλοσοφια αυτων των φιλτρων dpf ειναι ".... στις πόλεις να μην ρυπαίνουμε, έξω ας ρυπαίνουμε.....".
Ποιος το λέει και με τι στοιχεία, διότι υπάρχει και αντίθετη άποψη ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ...
Τα περι τελικων προιοντων της καυσης των μικροσωματιδιων (να ειναι μονο διοξειδιο τους ανθρακος,άχρωμο, άοσμο και άγευστο).......βλεπω οτι δεν απαντώνται δεόντως !!!!!!!
Τι να απαντήσω??? Αφού δεν δέχεσαι τα αυτονόητα, σου παρέθεσα links που αναφέρουν πληροφορίες που δεν συμβαδίζουν με τα λεγόμενά σου. Εσύ απάντησες ότι δεν εμπιστεύεσαι το άρθρο ... Ωραία, υποθέτω ότι δεν εμπιστεύεσαι και όποια ελεγκτική αρχή πιστοποίησε ότι το NGV 1.9 ddis είναι EURO 4 ΜΕ ΤΟ DPF σε όλη την Ευρώπη ... α, και δεν νομίζω να πήρε πιστοποίηση για Euro4 μόνο για μέσα στις πόλεις ... ή μήπως κάνω λάθος?
Τα δικά σου λεγόμενα που στηρίζονται φίλε μου; σε άλλους ενθουσιασμένους χρήστες; Στην δική σου προσωπική άποψη; ΠΩΣ κατέληξες σε αυτή; θα το μοιραστείς και με μας; Ή θεωρείς ότι και μόνο που το υποστηρίζεις εσύ θα πρέπει να το δεχτούν και οι υπόλοιποι;
Αφου εισαι τοσο σιγουρος , πηγαινε να ρωτησεις και σε καποιο συνεργειο να σου επιβεβαιωσουν για το "ντουμανι" που βγαινει κατα την διαρκεια του καθαρισμου,γιατι σε βλεπω πολυ καλα επιστημονικα καταρτισμενο αλλα οχι το ιδιο και πρακτικά.
Μα αυτό που αναφέρεις ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ. Αναφέρεσαι στην περίπτωση που μέσω υπολογιστή το αμάξι προσπαθεί να καθαρίσει το φίλτρο. Αυτό κάθε πότε συμβαίνει; μήπως κάθε 50/80.000 χλμ προληπτικά ή αν έχεις πρόβλημα; δηλαδή συγκρίνεις τους ρύπους που πιθανώς να βγαίνουν τα 5 λεπτά της αναγέννησης με τους ρύπους που θα βγαίνουν πάντοτε αν βγάλεις το φίλτρο;
Τελικά καταλήγουμε στο "είναι στραβός ο γυαλός" ε; ... διότι εμείς αρμενίζουμε σωστά ...
Αν εσύ θεωρείς ότι πρακτικό είναι να κάνουμε το μυρμήγκι (ρύποι αναγέννησης) ελέφαντα (ρύποι κανονικής λειτουργίας), ε ναι τότε στον κήπο μου υπάρχουν ελέφαντες ...


