Σίγουρα όλα τα έξτρα ανεβάζουν την κατανάλωση αλλά και περισσότερο την ανεβάζει ο ΤΡΟΠΟΣ Οδήγησης και σανιδώματος.
Εξηγούμαι με γνωστή απόσταση κατανάλωση....
1)Μαμά gv Aθήνα-Νάουσα με 120 χλ /'ωρα ήθελα ένα τεπόζιτο και λίιιιγο παραπάνω.
2)Με ανάρτηση ΟΜΕ-MAD και ποδιές και πλύμνες ελεύθερου τροχασμού και εξάτμιση ήθελα ένα τεπόζιτο μόνο.
2)Ανάρτηση 4" με ποδιές εργάτη ελεύθερη εξάτμιση, πλύμνες, και 235/75/15 λάστιχο Μ/Τ την ίδια απόσταση ήθελα ένα τεπόζιτο και 15+/- περίπου λίτρα έξτρα.
3)Όταν πρόσθετα τα κοντύτερα γρανάζια(με όλα τα παραπάνω) 5,72/1 τότε με 4500+ στροφες και ταχύτητες 120-140+ στην ίδια απόσταση μου έκαψε ένα τεπόζιτο και 35 λίτρα εξτρα....

(αλλά να σκεφτείς από Αθήνα μέχρι θήβα είχε χιόνι 10 εκ στο δρόμο και πηγαινα 4χ4Η 120-130 ασάλιωτο

)
4)Όταν ξαναταξίδεψα με τα ίδια δεδομένα και σταθερή ταχύτητα στις 3500 στροφες και κοντερ 115+/- τότε έκαψα μόνο ένα τεπόζιτο.
Με τις μετατροπές κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις...το θέμα είναι τι θέλεις να κερδίσεις και σε τι τομέα.
Το στήσιμο και η βελτίωση του οχήματος σε όλα τα επιμέρους τμήματα είναι θέμα καθαρά προσωπικό.

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."