Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό Ex-Member » Κυρ Απρ 03, 2011 11:39 pm

    Εικόνα
    ΤΟ ΔΕΛΦΙΚΟ Ε (ΕΨΙΛΟΝ)

    ΤΟ ΔΕΛΦΙΚΟ Ε (ΕΨΙΛΟΝ) Ή αλλιώς το «Έψιλον εν Δελφοίς» είναι σήμερα ένα πολύ παρεξηγημένο σύμβολο που οι αδαείς θέλουν να το ταυτίζουν, από άγνοια βέβαια, με μυστικές ομάδες, (βλέπε ομάδα Έψιλον), συνομωσίες και άλλου είδους φανταστικές θεωρίες. Αντιθέτως το Δελφικό Έψιλον, δηλαδή το σύμβολο αυτό που ήταν τοποθετημένο (σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα και τα ευρήματα), στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, είχε για τον αρχαίο κόσμο την δικιά του σημαντική αξία και φιλοσοφία.

    Είναι σαν να ρωτάς κάποιον να σου πει τι είναι «ζούγκλα» και να σου απαντάει με μεγαλόπρεπη αφέλεια: «εκπομπή του ΑΛΤΕΡ με τον Τριανταφυλλόπουλο».
    Να λοιπόν ποιο ήταν και τι σήμαινε το ΔΕΛΦΙΚΟ ΕΨΙΛΟΝ:
    Το Γράμμα Έψιλον σαν σύμβολο σχετίζεται άμεσα με την Δελφική Ηλιακή μυσταγωγία, την μύηση του ανθρώπου στο ΦΩΣ. Η τοποθέτησης του στο αέτωμα του Δελφικού Ναού του ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ (θεού του Φωτός - Ηλιακή λατρεία) δηλώνει την αέναη σχέση του με το Φως, την τελείωση και ως εκ τούτου σαν Έψιλον υποδηλώνεται ο Φωτεινός. Το γράμμα Ε είναι σαν σχήμα η έκφανση της τριαδικότητας εξ ου και η τρείς φορές τοποθέτηση του εις το αέτωμα του Απολλώνιου ναού μια σε ξύλο, δεύτερη σε χαλκό και τρίτη σε χρυσό.Το γράμμα Ε ως αριθμός συμβολίζεται με τον αριθμό 5. Τα 4 κοσμογονικά στοιχεία της Γής, του Αέρα, του Νερού και του Πυρ με την πεμπτουσία του Ουράνιου - Αιθέρα. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τον Άνθρωπο. Ομοίως γνωρίζουμε ότι το ιερό πεντάγραμμο (πεντάλφα) συμβολίζει τον άνθρωπο και παράλληλα τα 5 στοιχεία που τον αποτελούν κατά τους Πυθαγόρειους μύστες όπου το είχαν σαν ιερό σύμβολο.
    Τρείς φορές τοποθετήθηκε ένα Ε (ΕΨΙΛΟΝ) στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, κατάντικρυ σε όποιον πλησίαζε την κεντρική, ανατολική Πύλη του, πάντοτε συνοδευόμενο από το ΓΝΩΘΙ Σ'ΑΥΤΟΝ στην κάτω αριστερή γωνία και το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ στην κάτω δεξιά τού ιδίου Αετώματος. Ήταν γνωστά σαν ''Δελφικά παραγγέλματα'', το δε Ε το ''προεδρεύον'' αυτών. Το παλαιότερο από αυτά (τα Ε) ήταν ξύλινο κι αναφέρεται σαν ''Ε των Σοφών '', γιατί αφιερώθηκε από τον Σόλωνα κατά μία εκδοχή, κατά δε άλλη από όλους μαζί τούς τότε αναγνωρισμένους Σοφούς. Όταν αυτό εφθάρη, οι Αθηναίοι ανέθεσαν στο Ναό το δεύτερο, το οποίο ήταν χάλκινο. Σε αντικατάσταση και αυτού, η Λιβία Δρουσέλλα, σύζυγος τού Αυγούστου, αφιέρωσε το τρίτο και τελευταίο, από καθαρό χρυσό. Η μοναδική πληροφορία για το Ε των Δελφών προέρχεται από τον Πλούταρχο (46-127 μ.Χ.), ο οποίος ως Ιερεύς διά βίου τού Απόλλωνος, πρέπει να ήταν κοινωνός και γνώστης των Μυστηρίων.
    Το ότι λοιπόν ένα γράμμα τού Αλφαβήτου, είναι το αποκλειστικό αντικείμενο μιας ολόκληρης διατριβής του, δείχνει, όπως και τα γραφόμενα, την μεγάλη σημασία πού ένας συγγραφέας της ολκής του, απέδιδε σ' αυτό. Το ότι κανείς άλλος δεν έγραψε γι' αυτό, αλλά κι ο τρόπος (σε μορφή διαλόγου) πού ο ίδιος ο Πλούταρχος το παρουσιάζει, συνηγορούν ότι πρόκειται για κλείδα των Δελφικών Μυστηρίων, γιατί ως γνωστόν η αποκάλυψη στοιχείων τους στους αμύητους, αποτελούσε ηθικό και ποινικό αδίκημα.
    Στον διάλογο αυτόν, προβάλλονται διάφορες ερμηνείες από τούς διαλεγόμενους, σαν προσωπικές τους απόψεις, μερικές αδύναμα τεκμηριωμένες, άλλες ισχυρά, πολλές αλληλοαναιρούσες. Σε κάποιες επεμβαίνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, με πληθώρα αναλύσεων, μη παίρνοντας ρητή θέση, αλλ' ωστόσο καθοδηγώντας διακριτικά τον αναγνώστη. Δεν μπορεί έτσι να κατηγορηθεί ότι αποκαλύπτει τα των Μυστηρίων, αλλά προτρέπει σε συλλογισμούς προσέγγισής τους, τηρώντας το ρηθέν από τον Ηράκλειτο ότι : "Ο ΑΝΑΞ Ο ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ". Τα δε σημαίνοντα διαφέρουν ως προς την προσέγγισή τους, ανάλογα με την πνευματική, την ποιοτική και την μυητική διαβάθμιση των πιστών. Γιατί κι ο ίδιος ο Θεός έχει ανάλογα ονόματα προς αυτούς: είναι ΛΟΞΙΑΣ για τούς μη νοούντας, ΠΥΘΙΟΣ για εκείνους που αρχίζουν να μαθαίνουν, να ερωτούν, να ενημερώνονται και ΔΗΛΙΟΣ και ΦΑΝΑΙΟΣ σε όσους φανερώνεται και διαφαίνεται κάποια Αλήθεια. Είναι ΙΣΜΗΝΙΟΣ σ' αυτούς που γνωρίζουν την αλήθεια και ΛΕΣΧΗΤΟΡΙΟΣ σ' εκείνους που μεταχειρίζονται αυτήν την Αλήθεια, φιλοσοφώντας. Η πρώτη άποψη στο διάλογο, δηλωμένη από τον αδελφό τού Πλουτάρχου Λαμπρία, είναι πώς οι πέντε από τούς επτά Σοφούς - οι Χίλων, Θαλής, Σόλων, Βίας και Πιττακός θέλοντας να διαχωριστούν από τούς άλλους δύο, τον Κλεόβουλο τον Λίνδιο και τον Περίανδρο τον Κορίνθιο, οι οποίοι με πλάγια μέσα εξεπόρθησαν τη φήμη τού Σοφού - αφιέρωσαν το Ε (δηλαδή τον αριθμό 5) στον Θεό, δηλώνοντας έτσι το πραγματικό πλήθος τους. Άλλος είπε πως το Ε, όντας το δεύτερο των γραμμάτων, των εχόντων Φωνήν (φωνηέντων), δηλώνει τον Απόλλωνα, τον δεύτερο τη ταξει, μετά τον Δία, Θεόν. Η τρίτη άποψη τού Ιερέως Νικάνδρου είναι ότι, επειδή το Ε γράφεται και ΕΙ (βλ. Δειπνοσοφιστού βιβλ. β'.5: '' πάντες οι Αρχαίοι τώ ΟΥ αντί τού Ο μακρού στοιχείου προσεχρώντο, παραπλησίως και τώ ΕΙ αντί τού Ε μακρού. Ώσπερ ορώμεν καν τή Ιλιάδι το πέμπτον βιβλίον σημειούμενον διά τού ΕΙ.), είναι χαρακτηριστικό των προς χρησμοδότησιν ερωτημάτων (εάν), αλλά και μόριο ευχής ή παράκλησης (ΕΙ-θε). Η άποψη τού Θέοντος, πού ακολουθεί, είναι πως ο Θεός ευνοώντας την Διαλεκτική, παραδέχεται αυτό το μόριο (ΕΙ) τού συλλογισμού και χρησιμοποιώντας το συχνά στους Χρησμούς του, προτείνει τή χρήση του στους Φιλοσόφους. Γιατί Φιλοσοφία είναι η έρευνα της Αλήθειας και φώς της Αλήθειας η απόδειξη και της απόδειξης αρχή ο συναπτόμενος συλλογισμός. Και κανένα πράγμα δεν υπάρχει χωρίς αιτία και κανένας συλλογισμός δίχως λογική προϋπόθεση.
    Ο Έυστροφος ο Αθηναίος υποστηρίζει πως το Ε δηλώνει την έννοια των αριθμών ως Πεμπάς, αφού οι Σοφοί το αριθμείν ονομάζουν ''πεμπάζειν''. Εκφράζει έτσι την Πυθαγόρεια θέση ότι ο αριθμός είναι πρώτη και απόλυτη αιτία των πάντων κι ότι ο Θεός αεί γεωμετρεί. Την άποψη αυτή συμπληρώνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, λέγοντας ότι οι αριθμοί διαιρούνται σε άρτιους και περιττούς και η Μονάδα είναι κοινή κατά τη δύναμη και στα δύο είδη, αφού προστιθέμενη, κάνει τον άρτιο περιττό και τον περιττό άρτιο. Το δύο είναι ο πρώτος άρτιος και το τρία ο πρώτος περιττός. Το άθροισμα αυτών των δύο δίνει αριθμό εξαιρετικής τιμής, γιατί πρώτος αυτός αποτελείται από πρώτους και έχει ονομασθεί από τούς Πυθαγόρειους Γάμος, λόγω της ομοιότητάς του με την ενωτική σχέση τού άρτιου προς το θήλυ και τού περιττού προς το άρρεν. Γιατί από καμιά ανάμιξη τους δεν γεννιέται άρτιος, μα πάντα περιττός και ποτέ άρτιος όταν προστεθεί σε άρτιο δεν γεννά περιττό, ούτε βγαίνει από τή φύση του, από αυτήν ακριβώς την αδυναμία του να γεννήσει άλλον. Αντίθετα, περιττοί όταν προστεθούν σε περιττούς, γεννούν πολλούς άρτιους, γιατί πάντα αποτελούν το γόνιμο στοιχείο. Το πέντε (Ε) λέγεται και φύσις γιατί με τον πολλαπλασιασμό επί τον εαυτό του τελειώνει πάντα στον εαυτό του. Γιατί και η φύση - πού από το σπόρο μετά από διάφορες μεταμορφώσεις, αποδίδει πάλι σπόρο - πάντα τελειώνει στον εαυτό της. Κι όταν αυτό (το Ε) προστίθεται στον εαυτό του, γεννά εκ περιτροπής ή τον εαυτό του ή την δεκάδα, κι αυτό γίνεται επ' άπειρον. Η ένωση λοιπόν της Πεμπάδος (Ε) με τον εαυτό της δεν γεννά τίποτε ατελές ή αλλιώτικο, αλλ' έχει καθορισμένες μεταβολές. Γεννά ή τον αριθμό τού είδους της ή τον τέλειο αριθμό. Εδώ ακριβώς βρίσκεται το κοινόν με τον Απόλλωνα, γιατί ο Θεός υμνείται ως αιώνιος και άφθαρτος από την ίδια του την φύση, και άλλοτε ως πυρ τα πάντα εξομοιώνει προς τα πάντα (ΠΥΡΟΣ Τ' ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΣΘΑΙ ΠΑΝΤΑ), άλλοτε δε καταφεύγει σε μεταμορφώσεις τού εαυτού του ως προς τή μορφή, τή διάθεση και τή δύναμη, όπως ακριβώς κι ο Κόσμος. Αλλά και στη Μουσική πού τόσο αρέσει στον Θεό, η Πεμπάς έχει την σημασία της. Γιατί πέντε είναι οι ορθές συμφωνίες και αν και υπάρχουν πολλά διαστήματα μεταξύ των τόνων, η Μελωδία, πέντε μόνο χρησιμοποιεί: τή Δίεση, το Ημιτόνιο, τον Τόνο, το Τριημιτόνιο και το Δίτονο. Μα και κατά τον Πλάτωνα, αν υπάρχουν περισσότεροι από έναν κόσμοι, τότε αυτοί είναι πέντε. Αλλά κι αν υπάρχει μόνο ένας, όπως λέγει ο Αριστοτέλης, αυτός αποτελείται από πέντε: τον κόσμο της Γής, τον κόσμο τού Ύδατος, αυτόν τού Πυρός, τον τέταρτο τού Αέρος και τον πέμπτο που άλλοι ονομάζουν Ουρανό, άλλοι Φώς, άλλοι Αιθέρα και άλλοι Πέμπτη Ουσία ή Πεμπτουσία. Αρκετοί Φιλόσοφοι συσχετίζουν με αυτούς τούς πέντε κόσμους, τις πέντε αισθήσεις, γιατί θεωρούν ότι η αφή είναι σκληρή και γεώδης, η γεύση από την υγρότητά της αποκτά αντίληψη για τις ποιότητες γευστών. Η όσφρηση επειδή είναι αναθυμίασης και άρα γεννάται από την θερμότητα, έχει τή φύση τού πυρός. Ο αέρας όταν προσκρούει στο αυτί γίνεται φωνή και ήχος. Και τέλος η όρασης διαλάμπει από το φώς και τον Αιθέρα. Ο διάλογος κλείνει με την άποψη τού Αμμωνίου που υποστηρίζει ότι ούτε αριθμό, ούτε τάξη, ούτε σύνδεσμο, ούτε κάποιο άλλο ελλίπον μόριο λέξεως, δηλώνει το Ε. Αλλά ότι είναι αυτοτελής τού Θεού προσαγόρευσης και προσφώνησης. Ο Θεός όταν πλησιάζει κάποιος στο Ναό, τον χαιρετά και τον προσαγορεύει με το ''Γνώθι σ’αυτόν'', κι αυτός ανταπαντά '' ΕΙ '' (είσαι), αναγνωρίζοντας και ομολογώντας ότι πραγματικά Αυτός υπάρχει. Και ''ΕΙ ΕΝ'', γιατί είναι Ένας (ΕΝ ΔΕ ΑΠΟΛΛΩΝ) - γι' αυτό λέγεται Α-πολλών - αρνούμενος τα πολλά και το πλήθος. Λέγεται και Ιήϊος γιατί είναι Ένας και μόνος, και Φοίβος γιατί οι Αρχαίοι έτσι ονόμαζαν κάθε καθαρό κι αγνό. Ο Πλούταρχος τελειώνει εδώ τον διάλογο, με την τελευταία άποψη να αναιρεί όλες τις προηγούμενες, χωρίς κάποιο συμπερασματικό επίλογο ή σχόλιο, μη κλείνοντας ουσιαστικά το θέμα κι αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν πιθανώς και άλλες πτυχές της Αλήθειας. Τηρεί έτσι ως Μύστης και Ιερεύς, τις Μυστηριακές επιταγές, κάνοντας συγχρόνως ένα άνοιγμα προς τούς έξω και αμύητους. Άνοιγμα που έχει από μια μεριά σκοπιμότητα - σε μια εποχή παρακμής τού Μαντείου και ανταγωνισμού του από άλλες θρησκείες και Θεούς που εισήγαγαν οι Ρωμαίοι από τα πέρατα της Αυτοκρατορίας - αλλά και ανάγκη της προβολής και δικαίωσης τού Κοσμικού και Νοητικού χαρακτήρα της Απολλώνιας Θεοσέβειας.
    Από τούς νεότερους συγγραφείς μόνο δύο έχουν γράψει για το Ε των Δελφών. Ο Στέφ. Καραθεοδωρής, Ιατρός και ο Γ. Λευκοφρύδης, Δικηγόρος (Αθήνα 1977), οι οποίοι αφού αναφέρονται στα τού Πλουτάρχου, διατυπώνουν ο καθένας κι από μια δική του άποψη. Ο μεν πρώτος επισημαίνοντας ότι το Ε συμβολίζει τον Θεό, το συνδέει με το γράμμα (συλλαβή) τού Εβραϊκού αλφαβήτου, που επίσης συμβολίζει το Θείον, υποστηρίζοντας ότι είναι μετάφρασή του και συνεπώς αποτέλεσμα μαθητείας κι αποδοχής της Εβραϊκής Θρησκείας. Ο δε δεύτερος, Λευκοφρύδης, συνδέοντας το Δελφικό Ε με την κατά την άποψή του αποκωδικοποίηση τού έργου τού Αριστοτέλη '' Οργάνων Όργανον'', υποστηρίζει ότι πρόκειται για διακριτικό σύμβολο ενός Πλανητικού συστήματος στον αστερισμό τού Λαγού και τού συνωνύμου του Κοσμοσκάφους. Αν και η λογική της αποκωδικοποίησης τού έργου είναι ισχυρή, εναπόκειται στην κρίση τού κάθε ερευνητή να καταλήξει για το ακραίο ή όχι της θέσης αυτής. Η δική μου άποψη για το γράμμα αυτό τού Ελληνικού Αλφαβήτου, είναι ότι αποτελεί σε Κοσμικό επίπεδο, καθαρό συμβολισμό τού Ενούντος Θείου.
    Στη Σαμοθράκη έχουν βρεθεί κεραμικά πιάτα που χρησιμοποιούνταν σε τελετές των Καβειρίων Μυστηρίων. Τα μισά από αυτά είχαν χαραγμένο ένα Ο (Θήτα) και τα υπόλοιπα ένα Ε. Και τα δύο συμβολίζουν το Θείον. Το πρώτο σαν Κέντρο τού Σύμπαντος Όλου, το δεύτερο σαν Ενωτικό των Πάντων στοιχείο. Η Ελληνική γλώσσα δεν είναι απλά μια γλώσσα επικοινωνίας. Είναι το παράγωγο μιας Κοσμικής, Συμπαντικής γεωμετρικής Μήτρας κωδικοποιημένων Εννοιολογήσεων.
    Ο Φιλόστρατος αναφέρει ότι: '' Παλαμήδης εύρε τα γράμματα ουχ υπέρ τού γράφειν μόνον, αλλά και υπέρ τού γιγνώσκειν ά δεί μή γράφειν''. Κατά τον Λουκιανό, ο Παλαμήδης - υιός τού Ναυπλίου, Ομηρικός ήρως και εφευρέτης τού Αλφαβήτου- ''... πρώτος ημίν τούς νόμους τούτους διατυπώσας, ου τή ταξει μόνον καθ' ήν προεδρίαν βεβαιούνται, διώρισεν τί πρώτον έσται ή δεύτερον, αλλά καί ποιότητας άς έκαστον έχει καί δυνάμεις συνείδον''. Χαρακτηριστικά δηλαδή τού Αλφαβήτου εκτός από τή σειρά των γραμμάτων είναι και οι ποιότητες αυτών, αλλά και οι δυνάμεις. Τί σημαίνει όμως, τα γράμματα έχουν ποιότητες και δυνάμεις; Δυνάμεις να κάνουν τί, ή δυνάμεις τίνων; Η Ελληνική γλώσσα είναι Λόγος, και ο Λόγος είναι πρώτιστα αναλογία. Κι εκφράζεται πολυσήμαντα και κατ' αναλογία σε άπειρα διαβαθμιστικά επίπεδα. Από τα πλέον Γήινα σαν επικοινωνία, έως τα πλέον Κοσμικά σαν Κοσμικές, Συμπαντικές έννοιες. Έτσι το Ν είναι Νόησης. Το Λ είναι Λόγος. Ο Λόγος όταν αποκτά βάση (-), γίνεται -Δ- Δραστηριοποιείται, αποκτά Διαστάσεις. Το Ο είναι μία Ολότητα, ένα Πάν. Το Όλον με το Κέντρο του, ο Δημιουργός και η Δημιουργία, αδιαίρετα μαζί, είναι το Θ (Θήτα) το Θείον, το Σύν-Πάν. Το Ε είναι τα τρία στοιχεία (οι τρείς παράλληλες γραμμές) τού Τρισυπόστατου Θείου, ενωμένα. Εξ ου και Ένωσης= ώσις πρό τό ΕΝ = ώθηση προς τή Θεία Νόηση.
    Τό Ε δηλώνει, τον Ενωτικό χαρακτήρα τού Τρισυπόστατου Θείου και γι' αυτό αφιερώθηκε, μαζί με τα ''Γνώθι σ’αυτόν'' καί ''Μηδέν Άγαν'', που είναι επίσης Ενωτικά παραγγέλματα - αφού δεν νοείται Ένωσης χωρίς την βαθιά, Νοητική γνώση τού Εγώ, αλλ' ούτε και προσέγγισης της με παραθλαστικές λειτουργίες υπερβολής- στον Θεό τού Φωτός και της Αρμονίας. Αυτό το στοιχείο της Ένωσης συνηγορεί προς την ονομασία ''Γάμος'', που έδωσαν στο Ε, οι Πυθαγόρειοι.
Ex-Member
 

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό apostolis1976 » Δευτ Απρ 04, 2011 12:17 am

Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που συνέλεξες Τάσο!
:clap: :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
apostolis1976
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 574
Εγγραφή: Τρί Ιαν 19, 2010 9:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: Goodyear Wrangler AT
Suspension: Kayaba
cb: Ναι
Name: ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό parisg » Δευτ Απρ 04, 2011 12:22 am

Μας εστειλες ρε φιλε και εσυ,και ο Μορά"ι"της που το επελεξε!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:
Η κατρακύλα είναι γλυκιά μα επιστροφή δέν έχει. Τάδε έφη PARISG
Άβαταρ μέλους
parisg
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 10:25 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Λάστιχα: Bf goodrich AT/km 2
Suspension: MAD Ελατηρια
cb: Ναι
Aka: Ο.....3G..!!!
Name: parisg

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό Ted23 » Δευτ Απρ 04, 2011 10:40 am

Επειδη μ'αρεσουν κ εμενα αυτα, οι παρακατω φωτο αφιερωμενες στον ΜΩΡΑΙΤΗ!!Ειναι το χομπυ αυτο να σκαλιζω πανω σε ξυλο κ να ενα δειγμα απο μια γκλιτσα που εφτιαξα για τον πατερα μου με αρχαιοελληνικο στοιχειο!!!
Συνημμένα
maiandros.jpg
delfiko E.jpg
Άβαταρ μέλους
Ted23
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1430
Εγγραφή: Τρί Ιουν 22, 2010 12:31 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: MATADOR AT 205/70/15
Suspension: kyb + MUD
cb: Όχι
Aka: Πλανηταρχης
Name: Τεό

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis k » Δευτ Απρ 04, 2011 11:52 am

:text-bravo: :text-goodpost:

:text-thankyouyellow: για το επιμορφωτικό σεμινάριο
vasilis k
 

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Δευτ Απρ 04, 2011 2:07 pm

Τάσο είσαι ωραίος :D :D Θοδωρή άψογο το χειροτέχνημα :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Δευτ Απρ 04, 2011 2:18 pm

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Τάσο είσαι ωραίος :D :D Θοδωρή άψογο το χειροτέχνημα :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



+10000000000
Πάρα πολύ ωραίο!!!!!!! :clap:
Τασούλη μπράβο για το ποστ!!!!! :clap:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό Ted23 » Δευτ Απρ 04, 2011 3:30 pm

λιγες φωτο ακομα οπως ειναι βαμμενες
αδελφικο ε.jpg
κ μια αλλη εκδοχη...αν κ δν μ'αρεσε το φινιρισμα του,για αλλο πηγαινα κ αλλο μου βγηκε
Συνημμένα
' Νο2.jpg
'.jpg
Άβαταρ μέλους
Ted23
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1430
Εγγραφή: Τρί Ιουν 22, 2010 12:31 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: MATADOR AT 205/70/15
Suspension: kyb + MUD
cb: Όχι
Aka: Πλανηταρχης
Name: Τεό

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό antonis1627 » Δευτ Απρ 04, 2011 5:45 pm

Τάσο μου πολύ κατοπιστικό το ποστ σου,συγχαρητήρια.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
antonis1627
Super Moderator
Super Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 17309
Εγγραφή: Παρ Μαρ 05, 2010 12:13 pm
Τοποθεσία: Νέα Ερυθραία-Αθήνα
Λάστιχα: BF GOODRICH A/T KO2
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αντώνιος ο Συναξαριστής
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό ΚΑΚΑΒΟΣ » Τρί Απρ 05, 2011 9:07 am

Πολύ καλή η ανάλυσή σου! :clap: :clap: :clap:
Τελευταία επεξεργασία από ΚΑΚΑΒΟΣ και Πέμ Απρ 07, 2011 8:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ποτέ μην κάνεις ανοησίες εκτός αν αυτές σου προκαλούν..... ευχαρίστηση!
Άβαταρ μέλους
ΚΑΚΑΒΟΣ
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Λάστιχα: 225/65/17 LAT.CROSS
Suspension: ΄Της μάνας του....
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό SAM » Τρί Απρ 05, 2011 9:33 pm

:text-bravo:
Πολυ καλο :clap:
Ετσι για να μην μας παρεξηγουν επειδη ειμαστε υπερηφανοι που ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ τιμωντας τα συμβωλα των προγονων μας :clap:
Πάω παντού γιατί μπορώ
Τους σέβομαι όλους δεν φοβάμαι κανέναν
Γειά και χαρά Πάνος
Άβαταρ μέλους
SAM
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 8:21 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: BF TA MAD KM2
Suspension: MAD + calmini
cb: Ναι
Aka: Σατανικό μπιζέλι ο Ελαφοκυνηγος
Name: Πάνος

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Μάιος 12, 2011 9:49 pm

Και μέρες που είναι, καταστάσεις που ζούμε, μια συνέχεια στο θέμα, οπως μου την έστειλε σήμερα ένας πολύ καλός φίλος :wink:

Για διαβάστε λιγάκι τα σοφά αυτά λόγια......καλές και οι 10 εντολές αλλά εδώ σαφώς υπάρχει πολύ βαθύτερο νόημα.....


Δελφικά Παραγγέλματα






Τα Δελφικά Παραγγέλματα είναι οι εντολές που άφησαν στους Έλληνες οι σοφοί της Αρχαίας Ελλάδας.
Μια πολύτιμη κληρονομιά γνώσης και σοφίας για τις επερχόμενες γενεές.

Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς δεν έδιναν συμβουλές ούτε άκουγαν τις εξομολογήσεις των πιστών, αλλά ασχολούνταν μόνο με την τέλεση των θυσιών και των άλλων ιεροτελεστιών.

Η ηθική εκπαίδευση και καθοδήγηση των πολιτών ξεκινούσε μεν από τους παιδαγωγούς και παιδοτρίβες της νεαρής ηλικίας, αλλά συνεχιζόταν αργότερα στα μαντεία, τα οποία, εκτός από τις χρησμοδοτήσεις τους για τα μελλούμενα και τις θελήσεις των θεών, έδιναν και ένα πλήθος ηθικών παραγγελμάτων και προτροπών συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα προβλήματα της καθημερινής ζωής.

Περίοπτη θέση βέβαια, κατείχε σε όλα αυτά ,το διάσημο σε όλο τον κόσμο Μαντείο των Δελφών, του οποίου τα ομώνυμα ηθικά παραγγέλματα είχαν καταγραφεί στους τοίχους του Πρόναου του Ναού του Απόλλωνος, στο υπέρθυρο ή ακόμα και σε διάφορες στήλες που είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά στις πλευρές του ναού.

Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, ήταν λιτά αποφθέγματα ελαχίστων λέξεων και ανήκαν στους 7 σοφούς της αρχαιότητας:

Τον Θαλή τον Μιλήσιο, τον Πιττακό τον Μυτιληναίο, τον Βία τον Πρηνέα, τον Σόλωνα τον Αθηναίο, τον Κλεόβουλο τον Ρόδιο, τον Περίανδρο τον Κορίνθιο και τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο.

Στο αέτωμα του ναού δέσποζαν τα τρία σπουδαιότερα Δελφικά Παραγγέλματα, τα οποία εύκολα μπορούσε να διακρίνει ο πλησιάζων επισκέπτης:

•Κάτω αριστερά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ (να γνωρίσεις τον εαυτό σου).
•Κάτω δεξιά το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (να κάνεις τα πάντα με μέτρο, αποφεύγοντας την υπερβολή).
•Ανάμεσά τους, στη κορυφή, το περίφημο «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ Ε» (ή ΕΙ), για το οποίο ο ιερέας των Δελφών Πλούταρχος έγραψε ολόκληρη πραγματεία («Περί τού έν Δελφοίς Ε»), προσπαθώντας να ερμηνεύσει την απωλεσθείσα σημασία του.

Ο θαυμασμός των αρχαίων Ελλήνων για τα ανηρτημένα αυτά αποφθέγματα στο Μαντείο των Δελφών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ο λυρικός ποιητής Πίνδαρος (522 π.Χ.) θεωρούσε τους επτά σοφούς, γιους του Ήλιου, που με την ακτινοβολία τους φώτιζαν και καθοδηγούσαν τον άνθρωπο στην οδό της αρετής. Αυτά τα σοφά παραγγέλματα χρησιμοποιήθηκαν στην συνέχεια και από άλλους λαούς ,που τα παρουσίασαν σαν "θρησκευτικές εντολές".

Σας παραθέτουμε τα παραγγέλματα αυτά, όπως οι επισκέπτες της αρχαιότητας αντίκριζαν στους Δελφούς.


"Εν δέ τώ προνάω τά έν Δελφοίς γεγραμμένα, έστιν ώφελήματα άνθρώποις"
Παυσανίας

•Έπου θεώ. Ακολούθα τον θεό.
•Νόμω πείθου. Να πειθαρχείς στο Νόμο.
•Θεούς σέβου. Να σέβεσαι τους θεούς.
•Γονείς αίδου. Να σέβεσαι τους γονείς σου.
•Ηττώ υπέρ δικαίου. Να καταβάλεσαι για το δίκαιο.
•Γνώθι μαθών. Γνώρισε αφού μάθεις.
•Ακούσας νόει. Κατανόησε αφού ακούσεις.
•Σαυτόν ίσθι. Γνώρισε τον εαυτό σου.
•Εστίαν τίμα. Να τιμάς την εστία σου.
•Άρχε σεαυτού. Να κυριαρχείς τον εαυτό σου.
•Φίλους βοήθει. Να βοηθάς τους φίλους.
•Θυμού κράτε. Να συγκρατείς το θυμό σου.
•Όρκω μη χρω. Να μην ορκίζεσαι.
•Φιλίαν αγάπα. Να αγαπάς τη φιλία.
•Παιδείας αντέχου. Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου.
•Σοφίαν ζήτει. Να αναζητάς τη σοφία.
•Ψέγε μηδένα. Να μην κατηγορείς κανένα.
•Επαίνει αρετήν. Να επαινείς την αρετή.
•Πράττε δίκαια. Να πράττεις δίκαια.
•Φίλοις ευνόει. Να ευνοείς τους φίλους.
•Εχθρούς αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς.
•Ευγένειαν άσκει. Να είσαι ευγενής.
•Κακίας απέχου. Να απέχεις από την κακία.
•Εύφημος ίσθι. Να έχεις καλή φήμη.
•Άκουε πάντα. Να ακούς τα πάντα.
•Μηδέν άγαν. Να μην υπερβάλλεις.
•Χρόνου φείδου. Να μη σπαταλάς το χρόνο.
•Ύβριν μίσει. Να μισείς την ύβρη.
•Ικέτας αίδου. Να σέβεσαι τους ικέτες.
•Υιούς παίδευε. Να εκπαιδεύεις τους γιους σου.
•Έχων χαρίζου. Όταν έχεις, να χαρίζεις.
•Δόλον φοβού. Να φοβάσαι το δόλο.
•Ευλόγει πάντας. Να λες καλά λόγια για όλους.
•Φιλόσοφος γίνου. Να γίνεις φιλόσοφος.
•Όσια κρίνε. Να κρίνεις τα όσια.
•Γνους πράττε. Να πράττεις με επίγνωση.
•Φόνου απέχου. Να μη φονεύεις.
•Σοφοίς χρω. Να συναναστρέφεσαι με σοφούς.
•Ήθος δοκίμαζε. Να επιδοκιμάζεις το ήθος.
•Υφορώ μηδένα. Να μην είσαι καχύποπτος.
•Τέχνη χρω. Να ασκείς την Τέχνη.
•Ευεργεσίας τίμα. Να τιμάς τις ευεργεσίες.
•Φθόνει μηδενί. Να μη φθονείς κανένα.
•Ελπίδα αίνει. Να δοξάζεις την ελπίδα.
•Διαβολήν μίσει. Να μισείς τη διαβολή.
•Δικαίως κτω. Να αποκτάς δίκαια.
•Αγαθούς τίμα. Να τιμάς τους αγαθούς.
•Αισχύνην σέβου. Να σέβεσαι την εντροπή.
•Ευτυχίαν εύχου. Να εύχεσαι ευτυχία.
•Εργάσου κτητά. Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης.
•Έριν μίσει. Να μισείς την έριδα.
•Όνειδος έχθαιρε. Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό.
•Γλώσσαν ίσχε. Να συγκρατείς τη γλώσσα σου.
•Ύβριν αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη.
•Κρίνε δίκαια. Να κρίνεις δίκαια.
•Λέγε ειδώς. Να λες γνωρίζοντας.
•Βίας μη έχου. Να μην έχεις βία.
•Ομίλει πράως. Να ομιλείς με πραότητα.
•Φιλοφρόνει πάσιν. Να είσαι φιλικός με όλους.
•Γλώττης άρχε. Να κυριαρχείς τη γλώσσα σου.
•Σεαυτόν ευ ποίει. Να ευεργετείς τον εαυτό σου.
•Ευπροσήγορος γίνου. Να είσαι ευπροσήγορος.
•Αποκρίνου εν καιρώ. Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό.
•Πόνει μετά δικαίου. Να κοπιάζεις δίκαια.
•Πράττε αμετανοήτως. Να πράττεις με σιγουριά.
•Αμαρτάνων μετανόει. Όταν σφάλλεις, να μετανοείς.
•Οφθαλμού κράτει. Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου.
•Βουλεύου χρήσιμα. Να σκέπτεσαι τα χρήσιμα.
•Φιλίαν φύλασσε. Να φυλάττεις τη φιλία.
•Ευγνώμων γίνου. Να είσαι ευγνώμων.
•Ομόνοιαν δίωκε. Να επιδιώκεις την ομόνοια.
•Άρρητα μη λέγε. Να μην λες τα άρρητα.
•Έχθρας διάλυε. Να διαλύεις τις έχθρες.
•Γήρας προσδέχου. Να αποδέχεσαι το γήρας.
•Επί ρώμη μη καυχώ. Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου.
•Ευφημίαν άσκει. Να επιδιώκεις καλή φήμη.
•Απέχθειαν φεύγε. Να αποφεύγεις την απέχθεια.
•Πλούτει δικαίως. Να πλουτίζεις δίκαια.
•Κακίαν μίσει. Να μισείς την κακία.
•Μανθάνων μη κάμνε. Να μην κουράζεσαι να μαθαίνεις.
•Ους τρέφεις αγάπα. Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις.
•Απόντι μη μάχου. Να μην μάχεσαι αυτόν που είναι απών.
•Πρεσβύτερον αιδού. Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους.
•Νεώτερον δίδασκε. Να διδάσκεις τους νεότερους.
•Πλούτω απόστει. Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο.
•Σεαυτόν αιδού. Να σέβεσαι τον εαυτό σου.
•Μη άρχε υβρίζων. Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία.
•Προγόνους στεφάνου. Να στεφανώνεις τους προγόνους σου.
•Θνήσκε υπέρ πατρίδος. Να πεθάνεις για την πατρίδα σου.
•Επί νεκρώ μη γέλα. Να μην περιγελάς τους νεκρούς.
•Ατυχούντι συνάχθου. Να συμπάσχεις με το δυστυχή.
•Τύχη μη πίστευε. Να μην πιστεύεις την τύχη.
•Τελεύτα άλυπος. Να πεθαίνεις χωρίς λύπη.


Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα εαν τα ακολουθούσαμε....το ξέρω, είμαι ρομαντικός ..........
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Μάιος 12, 2011 9:55 pm

Πολυ καλο Νικο! :clap: :clap: :clap: :clap:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Μάιος 12, 2011 10:04 pm

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:...Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα εαν τα ακολουθούσαμε....

Αχ ρε Νικόλα... :(
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Το Δελφικό (Ε) Ή αλλιώς το αβαταρ του ΜΩΡΑΙΤΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Μάιος 13, 2011 6:01 am

Ωραίο το θέμα :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Κυρ Μάιος 04, 2025 11:59 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες