
Το όνομα αυτού; Σειρήνα.... (οχι η εταιρία των ανατομικών παραγωγών)
Η σειρήνα τοποθετήθηκε στη δεξιά πλευρά μέσα στο καπό της μηχανής.Το χωνί στραβώθηκε με τέτοιο τρόπο ωστε ο ήχος να κατευθύνεται στη μάσκα.
Η στήριξή της έγινε με δύο βίδες Μ6 inox και παξιμάδια ασφαλείας,αφού ανοίχτηκαν δύο τρύπες στον δεξιό θόλο Φ6
Η παροχή ρεύματος τραβίχτηκε απο την ασφαλειοθήκη,χρησιμοποιώντας καλώδιο 2x1,5mm.To καλώδιο περάστικε περιμετρικά του καπό και δέθηκε με δεματικά.
Το θετικό (+) τραβίχτηκε απο την ασφαλειοθήκη και συγκεκριμένα απο την ασφάλεια την όπισθεν.Η 10Α ασφάλεια αντικαταστάθηκε απο έταιρη 15Α προκειμένου να αντάξει το φορτίο της σειρήνας.
Το αρνητικό (-) δόθηκε απο την βίδα που συγκρατεί την ασφαλειοθήκη χρησιμοποιόντας κος.
Ο διακόπτης που χρησιμοποιήθηκε είναι διπολικός και κόβει την παροχή ρεύματος.Η τοποθέτησή του έγινε,κάτω απο το τιμόνι,τρυπώντας το ταμπλό με τρυπάνι Φ10.Για τις συνδέσεις χρησιμοποιήθηκαν κος.
Εργαλεία και υλικά εγκατάστασης...
Κόστος κατασκευής
Καλώδιο διπολικό 2 x 1,5mm x 3m : 4 ευρώ
Κος συνδέσεως καλωδίων : 1 ευρώ
Σύνολο : 5 ευρώ
Η συνδεσμολογία δύναται να χρησιμοποιηθει και για την εγκατάσταση άλλων αξεσουάρ

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η χρήση σειρήνας απαγορεύεται σε οχήματα πλην αυτών που παρέχουν άμεση βοήθεια