από 4troxos » Κυρ Ιαν 11, 2009 4:55 pm
Τώρα που ξεκαθαρίζει κάπως το τοπίο και βάζοντας τα πράγματα σε μια σειρά ..ΠΙΘΑΝΟΝ να είχαμε την παρακάτω εξέλιξη στα λογισμικά που φοράνε τα NGV diesel .
1) Η πρώτη σειρά αφορά αυτοκίνητα παραγωγής μέσα στο 2005 με το type1 (με αισθητό κενό ροπής μέχρι τις 2000 στροφές)
2) Αυτοκίνητα παραγωγής μέσα στο 2006 με το type2(με αισθητό κενό ροπής μέχρι τις 2000 στροφές και πρόσθεση του esp/tcs)
3) Αυτοκίνητα παραγωγής μέσα στο 2007 με το type3 ( όπως το δικό μου) με βελτίωση του κενού ροπής όπου γίνεται αισθητό ΜΟΝΟ κάτω απο τις 1100 στροφές και γενικότερα πιο "γεμάτη " λειτουργία του κινητήρα σε ολο το φάσμα των στροφών.
4) Αυτοκίνητα παραγωγής μέσα στο 2008 με το type4 .Αυτη η εκδοση έρχεται να βελτιώσει την 3η στα σημεία , όπως τσεκ του φίλτρου fap/dpf μόλις ανοίγουμε την μίζα , κ.λ.π.
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Τρί Ιαν 13, 2009 12:17 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.