dpol έγραψε:Φιλε George ειναι περιτη επιβαρυνση στα ακρα, τα ρουλεμαν τραβανε μεγαλα ζορια, χωρις να εχεις αναγκη τετοια αυξηση μετατροχιου κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει λογος, απο εκει και περα ειναι και προσωπικο το θεμα πως θες να στησεις το αμαξι σου

Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη για την επιβάρυνση, και να προσθέσω ότι όσο μεγαλώνει το μετατρόχιο και οι δυνάμεις αντίστοιχα,
μαλακώνει η ανάρτηση και συγκεκριμένα τα ελατήρια λόγω των δυνάμεων που επιδρούν.
Το αντιμετώπισα με το δικό μου αμάξι, και συγκεκριμένα φοράω mad ελατήρια που είναι απο τα σκληρότερα για τα δικά μας
αυτοκίνητα με αρκετούς πόντους αποστάτη που το κάνει ακόμα ποιο σκληρό και απόλυτο, αλλά λόγω του μετατροχίου που έχει
αλλάξει με ψαλίδια και αποστάτες τροχών, έχουν "μαλακώσει" αρκετά τα ελατήρια..
Και επειδή το έχω ψάξει πολύ για να δω τι φταίει, την απάντηση την πήρα απο πολύ έμπειρο άνθρωπο του χώρου των 4χ4....
Αποτέλεσμα....
δεν υπάρχει κάτι που να κάνουμε στα οχήματα μας χωρίς να επηρεάσει κάτι άλλο, όσο ανώδυνο και αν μας φαίνεται (όπως οι αποστάτες τροχών),
οπότε προσωπική μου γνώμη είναι να γίνονται όλα με μέτρο, και πάντα να κάνουμε αυτό που χρειάζεται χωρίς υπερβολές, γιατί όλα έχουν
αντίκτυπο και συνέπειες, απο την γεωμετρία ενός οχήματος, έως και την ασφάλεια μας!
