ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό riverman » Τετ Φεβ 23, 2011 3:54 pm

Mastergunner έγραψε:Για να ¨βγει¨ ένα αμάξι απο τέτοιες καταστάσεις χρειάζεται κλείδωμα άξονα ήτε με μπλοκέ (airlocker,Lock rigth ) ήτε με περιορισμό της ολίσθησης (lsd).Καθώς μόνο τότε το αμάξι έχει μόνιμη κίνηση σε 3 τροχούς.

:think: και το ηλεκτρονικό πλοκέ (TCS) που έχουν τα NGV τι δουλειά κάνει :?:
Άβαταρ μέλους
riverman
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Τετ Φεβ 17, 2010 9:27 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Λάστιχα: Bridgestone Dueler AT2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: mama mia
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Τετ Φεβ 23, 2011 5:37 pm

Σήμερα και επί την ευκαιρία της ανάκλησης του 2.4 ρωτώντας τους μηχανικούς σχετικά με το lsd διαφορικό μου είπαν το εξής....

Ότι τα lsd διαφορικά φέρουν ταμπελάκι στην εισαγωγή των βαλβολίνων με την ένδειξη lsd γιατί πέρνουν διαφορετικές βαλβολίνες από τα μη lsd. Είναι ο απλούστερος λόγος να καταλάβουν όλοι την ύπαρξη lsd διαφορικού η μη! :wink:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό ΚΑΚΑΒΟΣ » Τετ Φεβ 23, 2011 7:55 pm

Αυτό που έγραψα σε προηγούμενο post, για την μεταφορά δηλ. του 50% της κίνησης του άξονα που είναι στον αέρα στον απέναντι τροχό ενοούσα του ίδιου άξονα,διότι έτσι μου είπαν στην αντιπροσωπεία! :doh: Εκτός αν εγώ δεν κατάλαβα καλά :think: Μετά όμως την διευκρίνηση του Mastergunner :bow-blue: :bow-blue: :bow-yellow:

Προφανώς ειναι λάθος :cry:
Συγνώμη παιδιά :oops: :oops: :oops:
Ποτέ μην κάνεις ανοησίες εκτός αν αυτές σου προκαλούν..... ευχαρίστηση!
Άβαταρ μέλους
ΚΑΚΑΒΟΣ
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Λάστιχα: 225/65/17 LAT.CROSS
Suspension: ΄Της μάνας του....
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τετ Φεβ 23, 2011 8:51 pm

riverman έγραψε:
Mastergunner έγραψε:Για να ¨βγει¨ ένα αμάξι απο τέτοιες καταστάσεις χρειάζεται κλείδωμα άξονα ήτε με μπλοκέ (airlocker,Lock rigth ) ήτε με περιορισμό της ολίσθησης (lsd).Καθώς μόνο τότε το αμάξι έχει μόνιμη κίνηση σε 3 τροχούς.

:think: και το ηλεκτρονικό πλοκέ (TCS) που έχουν τα NGV τι δουλειά κάνει :?:


Το TCS (Traction Control System Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης) : λειτουργεί σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αν κάποιος τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος περιορίζει το σπινάρισμα του με την βοήθεια των φρένων, μεταφέροντας όλη την ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Είναι πιο αποτελεσματικό από το μπλοκέ διαφορικό γιατί καθιστά το αυτοκίνητο πιο εύκολο στην οδήγηση.



Το ESP (Electronic Stability Program: Ηλεκτρονικό Σύστημα Ευστάθειας) : επεμβαίνει σε περίπτωση απώλειας ελέγχου και επαναφέρει το αυτοκίνητο σε τάξη. Η βασική του λειτουργία είναι να καταγράφει συνεχώς την πορεία του οχήματος συγκρίνοντας τις κινήσεις του οδηγού στο τιμόνι και τα φρένα με την ανταπόκριση που έχει το αυτοκίνητο σε αυτές αλλά και την ταχύτητα του κάθε τροχού ανεξάρτητα. Εφόσον παρουσιαστεί απώλεια πρόσφυσης και τάση για περιστροφή του οχήματος (υποστροφή ή υπερστροφή), το σύστημα αναλαμβάνει να μειώσει την ταχύτητα των εμπρός ή των πίσω τροχών ανεξάρτητα, προκειμένου να μην βγει εκτός πορείας. Το ESP ενσωματώνει και συνεργάζεται για καλύτερα αποτελέσματα με το ABS ή και με το TCS (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης) όπου αυτό διατίθεται.

Και τα δύο παραπάνω ηλεκτρονικά συστήματα αντλούν πληροφορίες απο τους αισθητήρες του ABS που βρίσκονται στους τροχους
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Φεβ 24, 2011 11:33 pm

Να ευχαριστήσω και εγω με την σειρα μου τον scriptalex για το βίντεο !!!!!
Eχεις κεντρικο διαφ. lsd,εφοδιασμενο και με την δυνατοτητα μερικου μπλοκαρισματος . AYTH ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ.




f_tasos έγραψε:Σήμερα και επί την ευκαιρία της ανάκλησης του 2.4 ρωτώντας τους μηχανικούς σχετικά με το lsd διαφορικό μου είπαν το εξής....

Ότι τα lsd διαφορικά φέρουν ταμπελάκι στην εισαγωγή των βαλβολίνων με την ένδειξη lsd γιατί πέρνουν διαφορετικές βαλβολίνες από τα μη lsd. Είναι ο απλούστερος λόγος να καταλάβουν όλοι την ύπαρξη lsd διαφορικού η μη! :wink:


ΕΔΩ θελουμε περισσοτερες διευκρινησεις!!!!τυπος βαλβολινων τα NGV χωρις lsd και αυτα που εχουν lsd.????
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Παρ Φεβ 25, 2011 9:34 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό scriptalex » Παρ Φεβ 25, 2011 2:08 am

Mastergunner έγραψε:Το TCS (Traction Control System Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης) : λειτουργεί σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αν κάποιος τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος περιορίζει το σπινάρισμα του με την βοήθεια των φρένων, μεταφέροντας όλη την ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Είναι πιο αποτελεσματικό από το μπλοκέ διαφορικό γιατί καθιστά το αυτοκίνητο πιο εύκολο στην οδήγηση.


Γιωργο εγω που δεν εχω ESP/TCS και απο οτι φαινεται εχω lsd τι γινεται???επειδη γραφεις οτι το tcs λειτουργει σε συνεργασια με το lsd
Τελευταία επεξεργασία από Tzivitzonis και Παρ Φεβ 25, 2011 2:10 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: διορθώθηκε η παράθεση (quote).
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ...
Άβαταρ μέλους
scriptalex
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 9:20 pm
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ-NIKAIA
Λάστιχα: michelen AT
Suspension: oxi akoma
cb: Όχι
Name: alexis

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Φεβ 25, 2011 7:02 am

Απλά το αμάξι έχει μόνο κεντρικό διαφορικό lsd γι΄αυτό (όπως πολύ σωστά) ο Χρήστος ¨4troxos¨ τους κράζει.

Αν υπήρχε tcs στους πίσω τροχούς και το κεντρικό διαφορικό ήταν lsd,τότε κατά το στιγμιαίο ζήγυσμα του αμαξιού στους δύο τροχούς το αμάξι θα κινιόταν κανονικά.Καθώς το tcs στον πίσω άξονα θα καταλάβαινε απώλεια πρόσφυσης,τότε θα φρέναρε τον τροχό που ήταν στον αέρα και η ροπή θα μεταδιδόταν στον άλλο.

Σε ένα βιντεάκι που έχω ανεβάσει εδώ: viewtopic.php?f=72&t=10089 έχω σηκώσει το αμάξι απο τη μια πλευρά.Άν,όπως σου έγραψα πιο πάνω,είχα tcs τότε το αμαξι έπρεπε να κινηθεί,για τους λόγους που προανέφερα.
Φαντάσου οτι τα vitara έχουν βοηθιτικό κιβώτιο και η κίνηση μεταδίδεται 50-50 στους άξονες δηλαδή σαν να έχουν ¨κλειδωμενο¨ διαφορικό τα NGV.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Φεβ 25, 2011 6:54 pm

4troxos έγραψε:...... θελουμε περισσοτερες διευκρινησεις!!!!τυπος βαλβολινων των NGV χωρις lsd και αυτα που εχουν lsd.......????
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Παρ Φεβ 25, 2011 9:22 pm

4troxos έγραψε:
4troxos έγραψε:...... θελουμε περισσοτερες διευκρινησεις!!!!τυπος βαλβολινων των NGV χωρις lsd και αυτα που εχουν lsd.......????



Έλα οι γνώστες να μας απαντήσουν!!!
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό scriptalex » Σάβ Φεβ 26, 2011 1:47 am

4troxos έγραψε:Eχεις κεντρικο διαφ. lsd,εφοδιασμενο και με την δυνατοτητα μερικου μπλοκαρισματος .


??


Oταν λες μερικου μπλοκαρισματος,εννοεις την απωλεια αργων?
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ...
Άβαταρ μέλους
scriptalex
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 9:20 pm
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ-NIKAIA
Λάστιχα: michelen AT
Suspension: oxi akoma
cb: Όχι
Name: alexis

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό xenofontas » Σάβ Φεβ 26, 2011 11:24 am

Σήμερα έκανα το τέστ όπου το αυτοκίνητο με τους δύο πίσω τροχούς στον αέρα [στήριξη σε γρύλο με ροδάκια,το mode στη θέση 4H,το ESP OFF,και μικρή κλίση ώστε να δημιουργή λίγο αντίσταση,το δάπεδο ήταν λείο] το αυτοκίνητο δεν προχωρούσε καθόλου. Συμπέρασμα το όχημα δεν έχει κεντρικό lsd και ας νόμιζα το αντίθετο όταν το αγόρασα.κάνοντας το ίδιο τέστ σε ένα evo που έτυχε να βρίσκεται στο συνεργειο το όχημα προχωρούσε κανονικά έχοντας κεντρικό lsd απο το ρελαντί σχεδόν.απο ότι είδα ούτε του φίλου με το 1.6 έχει κεντρικό lsd γιατί θα προχωρούσε κανονικα και δεν θα χρειάζονταν να γκαζώνει έως τις 4000 στροφές.
Άβαταρ μέλους
xenofontas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: κόρινθος
Λάστιχα: yokohama geo 12 ATS
Suspension: mad
cb: Ναι
Aka: fontas
Name: xenofontas

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Φεβ 26, 2011 11:31 am

Επαναλαμβανω.
"Aπο τις τελευταιες super εξειδικευμενες αναλυσεις που κανουμε σε ξενα φορουμ , καταληγουμε στο συμπερασμα οτι τα κεντρ.διαφορικα που φοραμε, μεχρι το face lift ,ειναι lsd ΑΛΛΑ με δυο διαφορετικες εκδοσεις.
Σχεδον σιγουρα φοραμε διαφορικα τυπου AP SURETRAC LSD , που μοιαζουν πολυ με τα torsen και τα οποια ειναι φτιαγμενα για την γρηγορη οδηγηση με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο στη θεση 4Η και τα οποια δουλευουν σε κατασταση grip,δηλαδη με τους τροχους με προσφυση .Οταν χαθει προσωρινα η προσφυση απο τον ενα τροχο-αξονα δινουν ενα μικρο υπολοιπο ροπης συμφωνα με το πως εχουν σχεδιαστει.
ΕΙΝΑΙ torque sensing , και δεν δουλευουν με την γωνιακη ταχυτητα του τροχου.
Σε περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης λειτουργουν σαν ανοιχτα διαφορικα-OPEN.
Δουλευουν οπως και το κεντρ. διαφ SURETRAC ενος subaru 6 ταχ. το οποιο σε δοκιμες που εγιναν με τον τροχο στον αερα λειτουργει σαν ανοιχτο διαφορικο.
Eαν επιθυμουν να τους δωσουν ΚΑΙ την δυνατοτητα μερικου μπλοκαρισματος στην περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης ΤΟΤΕ τα εφοδιαζουν με ενα επι πλεον μηχανισμο.(βλεπε τα ngv χωρις esp/tcs)."
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό xenofontas » Σάβ Φεβ 26, 2011 11:48 am

Δηλαδή θέλεις να πείς πώς το lsd που έχουν τα ngv δουλεύει μόνο εν κινήση και όχι απο ακινητοποιημένο?
Άβαταρ μέλους
xenofontas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: κόρινθος
Λάστιχα: yokohama geo 12 ATS
Suspension: mad
cb: Ναι
Aka: fontas
Name: xenofontas

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Σάβ Φεβ 26, 2011 11:48 am

xenofontas έγραψε:Σήμερα έκανα το τέστ όπου το αυτοκίνητο με τους δύο πίσω τροχούς στον αέρα [στήριξη σε γρύλο με ροδάκια,το mode στη θέση 4H,το ESP OFF,και μικρή κλίση ώστε να δημιουργή λίγο αντίσταση,το δάπεδο ήταν λείο] το αυτοκίνητο δεν προχωρούσε καθόλου. Συμπέρασμα το όχημα δεν έχει κεντρικό lsd και ας νόμιζα το αντίθετο όταν το αγόρασα.κάνοντας το ίδιο τέστ σε ένα evo που έτυχε να βρίσκεται στο συνεργειο το όχημα προχωρούσε κανονικά έχοντας κεντρικό lsd απο το ρελαντί σχεδόν.απο ότι είδα ούτε του φίλου με το 1.6 έχει κεντρικό lsd γιατί θα προχωρούσε κανονικα και δεν θα χρειάζονταν να γκαζώνει έως τις 4000 στροφές.


εχω την εντυπωση οτι το lsd μεταδιδει την κινηση
στον αλλο τροχο του ιδιου αξονα και οχι στον αλλο αξονα (η τουλαχιστον οχι μονο στον αλλο αξονα).διορθωστε με αν κανω λαθος.στην περιπτωση που κανω λαθος,τοτε τι ειναι αυτο που οταν ειναι ο ενας τροχος μονο στον αερα,δινει κινηση στον αλλο του ιδιου αξονα?
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Φεβ 26, 2011 11:58 am

Αυτο θα ηταν lsd του μπροστα ή πισω διαφορικου.Εμεις μιλαμε για το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες