Το θέμα δεν είναι να το κάνουμε να τρέχει πολύ στη εθνική οδό ,άλλα να "σκάβει " στα ξεκινήματα και στις ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, χωρίς να ανεβάζει τη είδει ανεβασμένη πίεση που έχουν οι common rail κινητήρες!!!!!!!!!!
Κάτι έχει πέσει στην αντίληψη μου....... για πρόσθετο τσιπ που το βάζεις και το βγάζεις ότι ώρα θέλεις με πολύ απλή διαδικασία (βγάζοντας ένα φις) και το οποίο συνοδεύεται με τηλεκοντρόλ τριών επιλογών.
1) ΘΕΣΗ 0 δεν επεμβαίνει στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
2) ΘΕΣΗ 1 πολύ δύναμη στις χαμηλές στροφές.
3) ΘΕΣΗ 2 δύναμη στις υψηλές στροφές.
To ονοματάκι του!!!!!!! DI.PA sport ( Ιταλική εταιρεία ).
http://www.dipasport.com/