εσεις καθε ποτε αλλαζετε τη μπαταρια σας η ποτε θεωρειτε οτι πρεπει να την αλλαζουμε σε αυτοκινητα που κανουν "φυσιολογικα" χιλιομετρα κατα τη διαρκεια του ετους? ειναι καλυτερη η μπαταρια ξηρου η υγρου τυπου και γιατι? ποιος τυπος κραταει περισσοτερο?
eaglenest έγραψε:εσεις καθε ποτε αλλαζετε τη μπαταρια σας η ποτε θεωρειτε οτι πρεπει να την αλλαζουμε σε αυτοκινητα που κανουν "φυσιολογικα" χιλιομετρα κατα τη διαρκεια του ετους? ειναι καλυτερη η μπαταρια ξηρου η υγρου τυπου και γιατι? ποιος τυπος κραταει περισσοτερο?
1. Εντελώς υποκειμενικό αυτό... ανάλογα τη χρήση. Το καλύτερο να την μετράει ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου σου. Μπορεί να χρειαστείς στα 3 χρόνια (συνήθες), αλλά μπορεί να σου κρατήσει και 5+ χρόνια 2. Η ξηρού τύπου δεν έχει ανάγκη από έλεγχο και συμπλήρωμα στα υγρά της, καλύτερη απόδοση κλπ κλπ. Άσε που οι ξηρού τύπου, έχουν και ένδειξη που ανάλογα με το χρώμα που έχει η ένδειξη, καταλαβαίνεις σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία, χωρίς να μετράς 3. Ξηρού τύπου
Όπως τα είπε ο Πάνος όσον αφορά την διάρκεια ζωής της με λίγες αποκλέισεις σε κάθε αμάξι ανάλογα με την χρήση και το νούμερο των w που την έχεις φορτωμένη να ανταπεξέρχετε
Επίσης με βρίσκει σύμφωνο ως πρός του κλειστού τύπου με την ένδειξη
+100000 και επιπλέον είναι και ανάλογα με τις καταναλώσεις....Αν έχεις μια μικρή μπαταρία και έχεις φορτώσει το αμάξι με ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά σίγουρα ο χρόνος ζωής θα μειωθεί.Αν επιλέξεις κλειστού τύπου επέλεξε μια επώνυμη η οποία θα έχει και εγγύηση. Να ξέρεις οτι οι μπαταρίες έχουν μέγιστο όριο ζωής το οποίο ξεκινά απο την κατασκευή τους και όχι απο την ημέρα που θα μπεί στο αμάξι Έτσι αν μια μπαταρία είναι κατασκευασμένη πριν δυο χρόνια και υπάρχει σε ένα ράφι το όριο ζωής της θα είναι σημαντικά μειωμένο απο μια που κατασκευάστηκε φέτος.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Mastergunner έγραψε:Να ξέρεις οτι οι μπαταρίες έχουν μέγιστο όριο ζωής το οποίο ξεκινά απο την κατασκευή τους και όχι απο την ημέρα που θα μπεί στο αμάξι Έτσι αν μια μπαταρία είναι κατασκευασμένη πριν δυο χρόνια και υπάρχει σε ένα ράφι το όριο ζωής της θα είναι σημαντικά μειωμένο απο μια που κατασκευάστηκε φέτος.
Mastergunner έγραψε:Να ξέρεις οτι οι μπαταρίες έχουν μέγιστο όριο ζωής το οποίο ξεκινά απο την κατασκευή τους
Γιώργο εγώ ξέρω ότι η μπαταρία δεν παθαίνει τίποτα , όσο και αν μείνει , αν δεν φορτιστεί για πρώτη φορά . Από τότε αρχίζει να γράφει ώρες .
Κώστα οι μπαταρίες,αν είναι αποθηκευμένες για καιρό παθαίνουν ζημιά.Ειδηκά αν έχουν μέσα θειικό οξύ (ηλεκτρολύτη) ο οποίος τρώει τις πλάκες μπλύβδου που έχουν μέσα. Αν δεν έχουν υγρά,οι πλάκες μολύβδου ψωριάζουν.Σε κανονικές συνθήκες φύλαξης (χωρίς υγρασία κτλ) ο μέγιστος χρόνος αποθήκευσης πρέπει να είναι 6 μήνες.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
ZΗΡΕΙΑ έγραψε:Αυτό ισχύει και για τις ανοικτού και για τις κλειστού τύπου ? Έλα , για λέγε να μαθαίνουμε και τίποτα ...
Κώστα για όλες είναι. Οι μπαταρίες κλειστού τύπου είναι δύο τύπων α) Κλειστού τύπου με υγρά (ξηράς φορτίσεως) η αντίδραση γίνεται εσωτερικά και δεν χρειάζονται συμπλήρωμα β) Κλειστού τύπου με τζελ (ή αλλιώς ζελέ) καλύτερης ποιότητας και πιο ακριβές αλλά με όριο ζωής άνω των 5 ετών...
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Mastergunner έγραψε:Οι μπαταρίες κλειστού τύπου είναι δύο τύπων α) Κλειστού τύπου με υγρά (ξηράς φορτίσεως) η αντίδραση γίνεται εσωτερικά και δεν χρειάζονται συμπλήρωμα β) Κλειστού τύπου με τζελ (ή αλλιώς ζελέ) καλύτερης ποιότητας και πιο ακριβές αλλά με όριο ζωής άνω των 5 ετών...
Mastergunner έγραψε:β) Κλειστού τύπου με τζελ (ή αλλιώς ζελέ) καλύτερης ποιότητας και πιο ακριβές αλλά με όριο ζωής άνω των 5 ετών...
Και έχω βρεί την ησυχία μου εδώ και 3 χρόνια με τόσα μπλιμπλίκια Και λίγα παραπάνω Am όσα ήταν δυνατόν για τον μεταλλάκτη και δώσε και ψυγειοκαταψύκτη,και προβόλια και inverter 400w