dpol έγραψε:Αυτα τα συστηματα ειναι φτιαγμενα για να τραβανε μονο σε ευθεια, καμια βαρκα η αλλο φορτιο, δεν κανουν για το βουνο
Τις περισσοτερες φορες που θα το χρειαστεις στο βουνο η κοτσαδουρα θα εχει βουλιαξει σε λασπη - χιονι ή στην καλυτερη θα εχει ακουμπησει στο εδαφος, πως θα βαλεις τον εργατη επανω γιαυτο δεν τα βλεπουμε πουθενα σε τετρακινητα που κανουν Off Road
+1000
Συμφωνώ μαζί σας παιδιά αλλά μόνο για την extreme χρήση. Όσες φορές κολήσαμε σε βαθύ χιόνι - και δεν ήταν λίγες - που είναι και το κύριο τερέν που το παρακάνω , με την λύση αυτή θαχαμε βγει ασπροπρόσωποι.
JOHNV6 έγραψε:Eχω σκεφτεί ένα σύστημα που μπορεί να δουλέψει αλλά θέλει μελέτη ακόμα... Με λίγα λόγια, ένα τρίγωνο που στο κέντρο θα έχει ράουλο και θα τοποθετείται σε αναμονές από την βάση του εργάτη, και θα είναι σε τέτοια θέση που θα μπορεί να τραβήξει και μπρος τα πίσω. Δεν μπορώ να εκφράσω απόλυτα γραπτώς την σκέψη μου για να καταλάβετε, αλλά στο μυαλό μου την έχω έτοιμη κιόλας(και ας μην έχω ακόμα εργάτη) Οσο για την άγκυρα,και μια danford με 1-2 ενισχύσεις στα νευρα της κάνει, και είναι και φτηνή, ή φτιάχνεις μια αυτοσχέδια και βγαίνει ακόμα φτηνότερη(είχε φτιάξει κάποτε και ο Dave αυτοσχέδια πολύ καλή, από κει την είχα δει)
Γιάννη προφανώς θες να "χαμηλώνεις" το τεντωμένο συρματόσχοινο/πλάσμα, ώστε να περνάει κάτω από το αμάξι και να το δέσεις σε κάποιο δέντρο πίσω σου ε?
JOHNV6 έγραψε:Eχω σκεφτεί ένα σύστημα που μπορεί να δουλέψει αλλά θέλει μελέτη ακόμα... Με λίγα λόγια, ένα τρίγωνο που στο κέντρο θα έχει ράουλο και θα τοποθετείται σε αναμονές από την βάση του εργάτη, και θα είναι σε τέτοια θέση που θα μπορεί να τραβήξει και μπρος τα πίσω. Δεν μπορώ να εκφράσω απόλυτα γραπτώς την σκέψη μου για να καταλάβετε, αλλά στο μυαλό μου την έχω έτοιμη κιόλας(και ας μην έχω ακόμα εργάτη) Οσο για την άγκυρα,και μια danford με 1-2 ενισχύσεις στα νευρα της κάνει, και είναι και φτηνή, ή φτιάχνεις μια αυτοσχέδια και βγαίνει ακόμα φτηνότερη(είχε φτιάξει κάποτε και ο Dave αυτοσχέδια πολύ καλή, από κει την είχα δει)
Γιάννη προφανώς θες να "χαμηλώνεις" το τεντωμένο συρματόσχοινο/πλάσμα, ώστε να περνάει κάτω από το αμάξι και να το δέσεις σε κάποιο δέντρο πίσω σου ε?
Ετσι ακριβώς Πάνο, φτάνει οι συνθήκες του κολλήματος να είναι τέτοιες που να μπορεί να περάσει το πλάσμα κάτω από το αμάξι... Είναι και αυτό ένα θέμα...
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!! το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου... αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!
Θα χρειάζεται όμως πολύ στιβαρή κατασκευή γιατί όλο το ζόρι θα πηγαίνει στους συνδέσμους του τριγώνου με τις αναμονές τις βάσης του εργάτη και ίσως η κατασκευή να σου δείχνει "κάπως" όταν είναι εκτός
Τώρα, για τις συνθήκες κολλήματος, τι να πω, αν κολλήσει το αμάξι σε μερέντα π.χ. πιστεύω θα κάνεις λίγο "κράτει" στις προσπάθειες για να μην το τακάρεις. Δόξα το Θεό, έχεις μπόλικο "περιθώριο" εκεί πάνω που το έχεις φτάσει
Αναμένουμε την κατασκευή λοιπόν, ας μην το τραβάω άλλο
Edit: Τώρα που το σκέφτομαι, ΔΕΝ θα σε βγάλει.... στην ουσία πας με τον εργάτη να "σπρώξεις" προς τα πίσω το κολλημένο αυτοκίνητο... Μεγάλες δυνάμεις που μπορεί να μην τα καταφέρει ο εργάτης, ή μπορεί να σου πλαγιάσει το αμάξι εκτός της επιθυμητής πορείας προς τα πίσω και τελικά να γίνει χειρότερο....ή ακόμα (το πιο σίγουρο) να σου "χώσει" τη μούρη πιο βαθιά στη λάσπη... Για σκέψου το καλύτερα Καλύτερα βάλε 2ο εργάτη πίσω.... λες και σου λείπει το ύψος
Από ύψος..... δόξα το Θεό έχουμε, τα λεφτά μας λείπουνε!!!
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!! το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου... αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!
JOHNV6 έγραψε:Eχω σκεφτεί ένα σύστημα που μπορεί να δουλέψει αλλά θέλει μελέτη ακόμα... Με λίγα λόγια, ένα τρίγωνο που στο κέντρο θα έχει ράουλο και θα τοποθετείται σε αναμονές από την βάση του εργάτη, και θα είναι σε τέτοια θέση που θα μπορεί να τραβήξει και μπρος τα πίσω. Δεν μπορώ να εκφράσω απόλυτα γραπτώς την σκέψη μου για να καταλάβετε, αλλά στο μυαλό μου την έχω έτοιμη κιόλας(και ας μην έχω ακόμα εργάτη) Οσο για την άγκυρα,και μια danford με 1-2 ενισχύσεις στα νευρα της κάνει, και είναι και φτηνή, ή φτιάχνεις μια αυτοσχέδια και βγαίνει ακόμα φτηνότερη(είχε φτιάξει κάποτε και ο Dave αυτοσχέδια πολύ καλή, από κει την είχα δει)
Έχω την εντύπωση οτι το "έπιασα Γιάννη¨.ενα τρίγωνο το οποίο στις δύο πλευρές να πιάνει στη βάση του εργάτη ενώ στην κορυφή του να έχει τροχαλία στην οποία το συρματόσχοινο του εργάτη θα περνάει και αλλάζοντας φορά θα βγαίνει πίσω (περνώντας κάτω απο το αμάξι)
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Μου θυμίζετε την ιστορία με τις αλυσίδες χιονιού τις περνάς πανεύκολα όταν τις δοκιμάζεις (έχει συνήθως καλό καιρό) άλλα όταν τις χρειασθείς κανονικά στα χιόνια συνήθως σου μαγκώνουν δεν τεντώνουν καλά και κάτι τέτοια. Αν χρειασθείς τον εργάτη συνήθως η λάσπη είναι αρκετή το αυτοκίνητο έχει καθίσει κάτω άρα ούτε σε κανονικό δέσιμο θα δεθείς εύκολα άρα η πριν το εμπόδιο βλέπεις αν υπάρχει να δεθείς η αν όχι υπάρχει και η όπισθεν εκτός και αν υπάρχει δεύτερο αυτοκίνητο.
Aυτα ειναι καταλληλα για αυτους που γυρνανε στην ερημο και στις παραλιες στα βουνα μας ολο και κατι θα βρεις να δεσεις διαφορετικα θαβεις τη ρεζερβα και τραβας!!
Ωραίο θέμα! Όντως καλή φάση η άγκυρα. Πρέπει να υπάρχουν σχετικά posts και σε κάποιο άλλο topic. Αν θυμάται κάποιος mod σε ποιό, ίσως θα μπορούσαν να συγχωνευθούν.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is the best..." Frank Zappa 1940-1993
pantelis έγραψε:Πρέπει να υπάρχουν σχετικά posts και σε κάποιο άλλο topic. Αν θυμάται κάποιος mod σε ποιό, ίσως θα μπορούσαν να συγχωνευθούν.
Done!
Καλά πρέπει να είσαι μεγάααααααααααααααλη γάτα Πατρινέ Μια ώρα το έψαχνα για να βοηθήσω τους ειδικούς που θα έκαναν την εξειδικευμένη δουλειά της ενσωμάτωσης Υποκλίνομαι λαγωνικό μου