4troxos έγραψε:JOHNV6 έγραψε:
Αυτό που λές είναι ακριβώς το ΑΝΤΙΘΕΤΟ με αυτό που λέμε τώρα![]()
Μικρότερο off set= μεγαλύτερη αρνητική, και το αντίθετο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1.Για μην ξεχασω και αυτα που ξερω.......οσο κατεβαινουμε και πηγαινουμε απο τις θετικες τιμες προς τις αρνητικες τιμες δεν εχουμε μειωση τιμων?????η μηπως εχουμε αυξηση????
2.Για να εχει καποιος ενα τροχο που να βγαινει πιο εξω ,θα πρεπει να παρει ζαντα με μεγαλυτερο off set???????
3. Aντι να τοποθετησει καποιος αποστατες δεν ειναι πιο σιγουρο (οχι και πιο οικονομικο βεβαια) να βαλει ζαντες που να βγαινουν προς τα εξω???
Παρακαλω περιμενω τις απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα.
1.Μάλλον το ίδιο λέμε τελικά αλλά με άλλη διατύπωση, μίλησες για μικρότερο off set και θεώρησα ότι εννούσες θετικότερο,
2. Ναι!! τουλάχιστον έτσι ξέρω εγώ!!(για να μην ξεχάσω και γω αυτά που ξέρω)Οταν πάμε να αγοράσουμε μια ζάντα και θέλουμε να βγαίνει πιο έξω, ζητάμε ζάντα με μεγαλύτερο off set, για αυτό και όταν μίλησες πιο πάνω για μικρότερο, νόμιζα ότι εννοούσες και πιο θετικό!!!
3. Οταν ο αποστάτης της ζάντας είναι σωστός, δεν παίζει κανένα ρόλο αν έχεις βγει πιο έξω ήτε με ζάντα ήτε με αποστάτη, γιατί οι καταπονήσεις που δέχεται το μπροστινό σύστημα είναι ακριβώς οι ίδιες.
Ο φίλος apollo πιο πάνω κατάλαβε ακριβώς τι εννούμε και οι δύο!
