Antonis P. έγραψε:Μαλιστα, δηλαδη ειναι μια συντηριση που πανω απο τις 100.000 πρεπει να την κανουμε ολοι
Σε ερώτηση σε επίσημο της Suzuki μου είπαν ότι κάτι τέτοιο (καθαρισμό μπεκ) δεν περιλαμβάνεται στην περιοδική συντήρηση του αυτ/του. Μόνο αν παρουσιάσει πρόβλημα στον ψεκασμό (που θα το αναφέρεις εσύ εννοώ) το κοιτάνε...
Antonis P. έγραψε:Μετα τον καθαρισμο ειδες διαφορα στον κινητηρα
Ναι. Καλύτερη εκκίνηση με κρύο κινητήρα, καλύτερο άρπαγμα στις χαμηλές στροφές, αλλά και μια αύξηση στην κατανάλωση στα χλμ εντός πόλης. Γενικά όπως είπε και ο Γιώργος παραπάνω, το αυτ/το δείχνει να έχει άλλο "αέρα", πιο ελεύθερο. Ειδικά στις κρύες πρωϊνές εκκινήσεις, εκεί που πριν το αυτ/το δούλευε το πρώτο ρελαντί στις 2000 σ.α.λ., τώρα δουλέυει στις 1500 και λιγότερο (ανάλογα το πόσο "κρύα εκκίνηση" είναι).
Antonis P. έγραψε:Τα παλια φιλτρακια ηταν βρομικα
Δεν τα είδα. Ο άνθρωπος δούλευε μέσα. Απ'ότι είπα όμως παραπάνω...πρέπει να είχαν πιάσει τρελή μάκα!
