Εχθές ολοκλήρωσα την πρώτη φάση ψηλώματος του αυτοκινήτου με MUD αναρτήσεις στην γνωστή γιάφκα...


Πολλά τα απρόοπτα αλλά και ευχάριστα νέα που προέκυψαν από αυτή την αλλαγή...



Εφόσον έχω το Ισπανικό φρόντισα να είμαι εξοπλισμένος σωστά και με ημιαξόνια παρότι πήγαινα για 4,5 πόντους μόνο...
Και ξεκινάμε αφού το αυτοκίνητο σηκώθηκε.
Είδαμε ένα τελείως διαφορετικό ημιαξόνιο από τα συνηθισμένα...


Το μετράμε με παχύμετρο και ήταν 5 χιλιοστά πίο παχύ από το Japan(29,5).
Επίσης παρατηρήστε το δέσιμο και γενικά όλη την βάση του...
Πολύ στιβαρό και δυνατό...
Από την άλλη πλευρά (συνοδηγού) μια από τα ίδια!!!
Εδώ βέβαια είχα μια τρύπια φούσκα (από την πλευρά του τροχού) η οποία ευτυχώς δεν δημιούργησε πρόβλημα...
Βγήκε το ημιαξόνιο, καθαρίστηκε, αλλάχτηκε η φούσκα, γρασαρίστηκε με γρασογράφο έτσι Κυριάκο;;;;;;;;
Όταν το βγάλαμε ο Γιάφκαρος είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα καθώς δεν είχε ξανά δει τέτοιους μπιλιοφόρους!!!!


Στο καπάκι τηλέφωνο στον ΚΟNGiva και κάτι άλλους πελάτες της γιάφκας να τους το πεί με επακόλουθο κάτι φωνές και ξεφωνητά





Το αμάξι τελείωσε χωρίς άλλα απρόοπτα.
Κατά την ευθυγράμμιση ήταν μέσα στα όρια οπότε δεν μπήκαν καμπερόβιδες μόνο την σύγκλιση διορθώσανε.
Το μόνο που εκκρεμεί είναι το π στα πίσω αμορτισέρ για να δουλεύουν σωστά αλλά από εβδομάδα!!!