Στο έλεγχο ΚΤΕΟ σήμερα μετρήθηκαν και τα αμορτισέρ (φυσικά σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ - το "auteco")
Έχουμε (μετά από χρήση 10.000km):
_________
Αριστερά (%)--------------Δεξιά (%)------------Διαφορά (%)Άξονας 1_-----62-------------------------58---------------------6,45------
Άξονας 2_-----69-------------------------67---------------------2,90------
Σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού που το έλεγξε, τα αμορτισέρ είναι σε τέλεια κατάσταση, με "φυσική" περισσότερη φθορά του εμπρός άξονα και γενικότερα του δεξιού τμήματος λόγω της περισσότερης καταπόνησης από την δεξιά πλευρά, αφού συνήθως λόγω μη ορατότητας, μας πέφτει πιο συχνά σε λακούβες, καβαλάμε πεζοδρόμια κλπ
Κατά την διάρκεια της μέτρησης, παρατήρησα έκπληκτος πόσο ΤΕΛΕΙΑ ακολουθούσε η ρόδα τα "σαμαράκια" που δημιουργούσε η ειδική πλατφόρμα χωρίς η ρόδα να κάνει "μη συγχρονισμένες" αναπηδήσεις... Δεν το είχα δει άλλη φορά και μου έκανε εντύπωση
Είδα και ένα RAV μετά, του οποίου από τις αναπηδήσεις η ρόδα κόντεβε να βγει από τον θόλο μέσα στο αμάξι

"Αυτουνού είναι άστα να πάνε μου είπε..." αλλά και πάλι ενδέχεται να είναι μέσα στα όρια και να περάσει, από ότι μου είπε
Εσύ πάντως, έχεις ένα ΤΕΛΕΙΟ σε όλα (καυσαέρια-πέδηση-διαρροές) αυτοκίνητο μου είπε

Και που να δεις σε τι κατσάβραχα το έχω πάει του απαντάω
