Το άνοιγμά του δεν μεγάλωσε για να κινδυνεύει να πεταχτεί ( αν αυτό εννοείς σίγουρο ) , αφού το αμορτισέρ είναι αυτό που καθορίζει το κατώτατο σημείο ανοίγματος του ψαλιδιού οπότε και του ελατηρίου που πατάει σε αυτό .Εκτός αυτού , το ψαλίδι έχει φωλιά στο σημείο επαφής του με το ελατήριο , σαν και αυτή που έφτιαξα στο ertalon και στο πάνω σημείο το ελατήριο πάλι συγκρατείται στην φωλιά του αποστάτη . Οπότε σίγουρα δεν κινδυνεύει να πεταχτεί .
+ 1000.To ελατήριο τώρα ακόμα και στο κατώτατο σημείο της διαδρομής είναι συμπιεσμένο λόγο του αποστάτη μιας και το αμπρτισέρ τερματίζει πολύ πριν :wink:
Κώστα λάσκαρε τις βίδες του αμορτισέρ και σήκωσε το αμάξι απο το ψαλίδι και κατόπιν ξανασφίχτες.Όταν οι τροχοί ήταν κάτω το βάρος του αυτοκινήτου και η τριβή των ελαστικών δεν άφησαν να ψαλίδια να πατήσουν.Τι διαφορά πως τη μέτρησες;