
Εδω να πω οτι το 3.200 ειναι βαρυτερο κατα 160 κιλα και φυσικα τα πιο πολλα ειναι μπροστα στο μοτερ

Τοποθετησα 5,5 ποντους αποστατη στο topmount εμπρος και 2,5 ποντους αποστατη στο ελατηριο πισω
Επισης τοποθετησα 2 αμορτισερ KYB 5,5 ποντους μεγαλυτερα απο τα μαμα
Τελος μπηκαν και αποστατες τροχων 3 εκατοστα για να πατησει το αμαξι σωστα

Απο καμπερ το αμαξι οκ και εμπρος και πισω(παραπανω υψος υπαρχει προβλημα)

Πριν καταληξουμε στην επανω λυση εγιναν και αλλες δοκιμες με περισσοτερους ποντους αποστατες αλλα δυστυχως το αμαξι χοροπηδαγε

Το αμαξι πλεον εχει παρει το υψος που ηθελα και λειτουργει τελεια και σε ασφαλτο και σε χωμα(τρενο)

Μετρησεις
Α)Απο εδαφος 88cm εμπρος και 90 πισω
Β)Απο κεντρο ζαντας εμπρος 53 και πισω 55
Για ολα αυτα να ευχαριστησω για ακομα μια φορα τον Κυριακο που για μια εβδομαδα ελυνε και εδενε το αμαξι μεχρι να πετυχουμε το τελειο


Φωτογραφιες απο το αποτελεσμα
ΣημαντικοΟσοι εχουν εργοστασιακα xenon μην ξεχασετε να κανετε μια προεκταση στον αισθητηρα που βρισκεται πισω γιατι κοβεται μετα το ψηλωμα
