- Ο κάτοχος του εργάτη καλό θα είναι να αγοράσει ένα καλό ζευγάρι γάντια (κάνα 25άρι ευρώ) το σύρμα κάνει άσχημα κοψίματα όταν είναι ξεφτησμένο.
- Ασφαλίστε το όχημα με τον εργάτη βάζωντας ¨αργά¨ χειρόφρενο ή και τάκους στους τροχούς.Βεβαιωθήτε οτι το όχημα που θα τραβήξετε είναι ¨ελεύθερο¨ και το τιμόνι ξεκλείδωτο
- Ευθυγραμμιστήτε όσο το δυνατό γίνεται καλύτερα με το κολλημένο όχημα ωστε το σύρμα να μην κάνει μεγάλες γωνίες στη ραουλιέρα.
- Η μέγιστη ελκτική ικανότητα του εργάτη επιτυγχάνεται με το σύρμα ξετυλυγμένο (3 με 5 στροφές στο τύμπανο).
- Η απόσταση ασφαλείας του προσωπικού κατα την έλξη πρέπει να είναι τουλάχιστο δύο φορές το μήκος του σύρματος.Σύρμα που σπάει πιάνει ταχύτητα σφαίρας.
- Κάλο θα είναι ο χειριστής του εργάτη να είναι μακρυά και σε τέτοια θέση που να ελέγχει την διαδικασία (Μπράβο στον Κώστα που το έχει ασύρματο).
- Οι φθηνοί εργάτες εμπορίου χρησιμοποιούν ατέρμονα/κοχλία (ένα ηλεκτρικό μοτέρ περιστρέφει έναν κοχλία ο οποίος με την σειρά του κινεί τον ατέρμονα που είναι συνδεμένος με το τύμπανο του εργάτη) όταν ο εργάτης δεν λειτουργεί,λόγω της εμπλοκής των δύο γραναζιών έχουμε μπλοκάρισμα του τυμπάνου του εργάτη.Αυτή η διαδικασία λειτουργεί ως ¨φρένο¨ αυτό δεν συμαίνει οτι ανα πάσα στιγμή μπορεί να πηδήξουν τα δόντια και το τύμπανο να περιστραφεί.
- Τσακισμένο ή ξεφτυσμένο σύρμα να μήν χρησιμοποιήται
- Τα κουμάντα τα κάνει ένας καί αυτός μιλάει....
- Το όχημα όσο πιο βυθισμένο είναι σε λάσπη ή όσο πιο μεγάλη είναι η κλίση της πλαγιάς τόσο αυξάνεται το βάρος του άρα και η αντίστασή του στην έλξη.Πληροφοριακά ένα οχημα που είναι βυθισμένο στη λάσπη μέχρι τον προφυλακτήρα του έχει το διπλάσιο βάρος.
- Καλό είναι να χρησιμοποιήσετε τροχαλία κατα την έλξη γιατί και το σύρμα δεν φορτίζεται υπερβολικά και ο εργάτης δεν ζορίζεται.
- Πολλοί εργάτες έχουν τάπα λαδιού ή γρασσαδοράκι αλλάξτε τα λάδια ή γρασσάρετε έστω και αν ο εργάτης είναι αχρησιμοποίητος.
- Περιοδικά (στις εκδρομές

Το Club διατηρεί post περισυλλογής διαβάστε το για ασφαλή και σωστά τραβήγματα (αχρείαστα να΄ναι)....
(Αν είμαι off sorry


