





Πρωτού βγούν τα ημιαξόνια πρέπει να αφαιρεθούν οι πλύμνες καθώς το καρέ του ημιαξονίου που μπαίνει σε αυτές έχει δακτυλιοειδής ασφάλεια η οποία συγκρατεί το ημιαξόνιο στο μουαγιέ ωστε κατα τα στριψίματα του τιμονιού αλλά και τις ταλαντώσεις της ανάρτησης αυτό να μην έχει κίνδυνο να βγεί.Με αυτή την ευκαιρία καλό θα ήταν οι πλύμνες να καθαριστούν και να λιπανθούν σύμφωνα με το βιβλίο κατασκευαστή.
Αφού βγούν τα ημιαξόνια λύνονται οι μεταλλικοί δακτύλιοι οι οποίοι συγκρατούν τις φούσκες πάνω τους.Η αφαίρεσή τους γίνεται απλά κόβοντάς τους με έναν κόφτη.
Κατόπιν τις τραβάτε προς το κέντρο του ημιαξονίου και με ένα στουπί αφαιρείτε το περίσσιο γράσσο από τους μπιλιοφόρους.
Σπρώχνωντας τώρα με το ένα χέρι τον μπιλιοφόρο προς το εσωτερικό της μπιλιοθήκης με το άλλο χέρι κρατώντας ένα ψιλό ίσιο κατσαβίδι αφαιρείται τη δακτυλιοειδή ασφάλεια η οποία συγρατεί τον μπιλιοφόρο μέσα στη μπιλιοθήκη,ωστε η μπιλιοθήκη να αποχωριστεί απο το υπόλοιπο ημιαξόνιο.
Αφήνοντας στην άκρη τη μπιλιοθήκη,παίρνουμε το ημιαξόνιο και με μία πένσα για ασφάλειες αφαιρούμε την ασφάλεια που βρίσκεται πάνω στο ημιαξόνιο και συγκρατεί τον μπιλιοφόρο,ωστε να μπορούμε να τον αφαιρέσουμε προκειμένου να αλλάξουμε τις φούσκες...
Αύριο η συνέχεια γιατί νύχτωσε και δεν βλέπω....
