Αυτο το φις ειναι ο σενσορας της ταχυτητας του μπροστινου δεξιου τροχου , πραγμα που ο εγκεφαλος το διαβαζει σαν σφαλμα και ετσι βγαζει off το συστημα του esp/TCS-abs αφου αναψουν φυσικα και τα αναλογα λαμπακια esp/abs στο καντραν.
ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ειναι εαν βγαλει αλλα προβληματα , και εαν ισχυει για ολα τα μοντελα.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ βαζει καποιος ενα διακοπτακι μεσα στο ταμπλο και το ανοιγει -κλινει κατα βουληση οταν θελει να "παιξει".Aπο την στιγμη που κλεισει τον διακοπτη και ξαναγυρισει το κυκλωμα στην κανονικη λειτουργια , θελει 30'' για να σβυσουν οι ενδυκτικες λυχνιες.Επισης εαν καποιος το κανει συχνα αυτο το ανοιξε - κλεισε του διακοπτη , τοτε μαζευονται αρκετα σφαλματα, DTC codes,και θα πρεπει να τα σβυνει μεσω obdII.
DTC codes=(C1021, C1022, C1026, C1027, C1031, C1032, C1035 & C1036).
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ.
Μην ξεχναμαι οτι "παιζουμε" με τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, κρατήματα-φρένα και είναι αρκετά επικίνδυνο.
υπενθυμιζω οτι βγαινει off και το tcs σε αυτη την περιπτωση.(Πραγμα πολυ ασχημο για το off road αλλα εκει το μονο που προβληματιζει βαζοντας τα αργα ειναι ΜΟΝΟ το abs ..... θα το αναλυσουμε σε αλλο θεμα πως το βγαζουμε off.)
http://newgrandvitara.net/modules/newbb ... st_id=6618
http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-gr ... think.html
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

Αυτος εδω το εκανε!!!!