mikeGV έγραψε:Κοίτα αν σε παρηγορεί αυτό θα σου πω ούτε και εγώ το γνώριζα αλλά τώρα που θα αλλάξω ανάρτηση για ΠΡΩΤΗ φορά μου έκατσε ταμαμ
Και γι'αυτό υπάρχει και το φόρουμ Μιχάλη!!! Αλλά για κάποιους που ούτε το φόρουμ υπάρχει ή είχαν την ατυχία να μην το έχουν διαβάσει, υποπέσει στην αντίληψή τους, να μη το ήξερε ο μάστοράς τους, κλπ.... τους έπεσε.... όχι ταμάμ αλλά κάτι άλλο που αρχίζει με "γ".............
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Παιδιά,όπως πολύ σωστά λέει και ο Κώστας,αυτό είναι αναμενόμενο λόγω της γωνίας που παίρνει το ψαλιδί και την καινούρια πατούρα που τίνει να κάνει το σιλεντ μπλόκ σε σχέση με πριν.Φυσικά (γνώμη μου) καλό είναι να αλλάζονται όλα όταν κάποιος προχωρά σε τέτοιου είδους επεμβάσεις και εξηγούμαι λόγω της αλλαγής των γωνιών του τριγώνου ¨mound αμορτισερ-βάσεις ψαλιδιού- πλύμνης¨ οι οι δυνάμεις που ασκούνται μεταβάλονται,αυτό συμαίνει οτι τα σημεία επαφής τους στο αμάξωμα αλλάζουν,στην πλύμνη και στο mound του αμορτισέρ διαχειρίζεσαι το σημείο επαφής με την γωνία camper στις βάσεις ψαλιδιού όμως που είναι δεμένα με το αμάξωμα δεν μπορείς να παρέβεις,έτσι το σημείο που ασκούνται οι δυνάμεις αλλάζει με αποτέλεσμα να ακούγεται αυτός ο ήχος του τιβιτιγκλόν (χωρίς την Μπακοδήμου) μιας και το σιλεντμπλόκ είναι πρεσαριστό στο ψαλίδι ενω ο πυρίνας του σφίγκεται στη βάση του αμαξώματος μα την βίδα. Εγώ όταν ψήλωσα το δικό μου τις άλλαξα όλες τις βίδες με καινούριες inox,τώρα πρέπει να αλλάξω και τα σιλεντμπλόκ ωστε να δημιουργιθούν νέα ¨πατήματα¨ σύμφωνα με την καινούρια γεωμετρία. Εννοείται φυσικά οτι τα ψαλίδια σφίγγωνται στη βάση τους τελευταία και επανέλεγχο όλων των σημείων μετα απο 500 το πολύ χιλιόμετρα.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Παλικάρια όταν λέω γνωστό εννοώ σε αυτούς που είναι η δουλειά τους και σε αυτούς που ψάχνονται και ρωτάνε. και όταν το ξανασήκωσα στις 3,5 " πάλι είχα παρόμοια κόλπα και για τελικό έλεγχο το πήγα μετά από 2 εβδομαδες δούλεμα.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Όλα άψογα! Ακόμα και στο χιαστί που έμεινα επίτηδες (στις φωτό), μόλις του έδωσα λίγο ώθηση παραπάνω, βγήκα χωρίς πολλά "σπινιαρίσματα"
Για την σκληρότητα.... στην εθνική οδό απίστευτα σταθερό, τώρα πατάω το γκάζι άφοβα. Σε λακούβες απότομες με μικρή ταχύτητα (στα στενά) ναι, κάνει κάποιον απότομο θόρυβο, αλλά χωρίς να νοιώθεις ότι καταπονήτε το αμάξωμα και για μένα, όχι ενοχλητικό. Στο χώμα θα έλεγα αρκετά άνετο, χωρίς γκαπ-γκουπ και σε πολλά σημεία το έτρεχα κιόλας.... Βέβαια φυτευτή πέτρα δεν βρήκα, παρόλα αυτά η κούραση στην μέση μου μετά από 2 ώρες διαδρομή, ήταν παρόμοια με άλλες βόλτες που έχω κάνει μέχρι τώρα...
Κατανάλωση, δεν νομίζω ότι πειράχτηκε. Την ίδια βλέπω εκ πρώτης όψεως.
Όλα άψογα! Ακόμα και στο χιαστί που έμεινα επίτηδες (στις φωτό), μόλις του έδωσα λίγο ώθηση παραπάνω, βγήκα χωρίς πολλά "σπινιαρίσματα"
Τα ίδια συμπεράσματα είχα και εγώ τότε...!
Για την σκληρότητα.... στην εθνική οδό απίστευτα σταθερό, τώρα πατάω το γκάζι άφοβα. Σε λακούβες απότομες με μικρή ταχύτητα (στα στενά) ναι, κάνει κάποιον απότομο θόρυβο, αλλά χωρίς να νοιώθεις ότι καταπονήτε το αμάξωμα και για μένα, όχι ενοχλητικό. Στο χώμα θα έλεγα αρκετά άνετο, χωρίς γκαπ-γκουπ και σε πολλά σημεία το έτρεχα κιόλας.... Βέβαια φυτευτή πέτρα δεν βρήκα, παρόλα αυτά η κούραση στην μέση μου μετά από 2 ώρες διαδρομή, ήταν παρόμοια με άλλες βόλτες που έχω κάνει μέχρι τώρα...
Γιαυτό γκάριζα...για να είσαι τρένο οσο φορτωμένος και άν είσαι.
Κατανάλωση, δεν νομίζω ότι πειράχτηκε. Την ίδια βλέπω εκ πρώτης όψεως.
Ούτε πρόκειται.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Όχι Δαμιανέ, όπως και πριν. Στην Εθνική έκανα προσπεράσεις άνετα, ανέβαζε άνετα στροφές, και διατηρείτε το σετ "3.000-3.100rpm / 100-110km/h" που είχα και πριν