Η λυση της αεραναρτησης εχει αρχικο υψηλο κοστος και απαιτει χωρο για μονιμη εγκατασταση κομπρεσερ και φιαλης. Απο εκει και περα εαν θυμαμαι καλα οταν το εψαχνα εχει 3 σκαλες ψηλωματος. Η φιλοσοφια της ειναι οτι το σηκωνεις οταν θες (γι αυτο βαζουμε και την φιαλη ωστε να μην χρειαζεται πολυ ωρα) και μετα το επαναφερεις σε φυσιολογικα επιπεδα. Κατι που θελει προσοχη ειναι οτι χρειαζεται πολυ καλο πλυσιμο μετα το λασπωμα.
Η λυση προσθηκων σ ελατηρια/αμορτισερ σε suv και μαλιστα των επιδοσεων του tiguan ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις τοσο για την ανεση οσο και για την σαφαλεια. Δεν γνωριζω πως ειναι στημενο, αλλα ακομα κι αν σηκωθει και το διαφορικο 3cm για μενα ειναι πολυ λιγο αναφορικα με την ασφαλεια (οχι μονο για το κεντρο βαρους και την ευσταθεια αλλα και γιατι σχεδον σιγουρα θα σηκωθουν 3cm και οι αισθητηρες των αεροσακων), αλλα και με την οικονομια που νομιζετε οτι θα εχετε καταφευγοντας σε αυτη την λυση. Μην ξεχνατε οτι οι προσθηκες και τα μεγαλυτερα ελατηρια θα καταπονισουν τ αμορτισερ σας, τις σωληνωσεις των φρενων, τα ρουλεμαν κι αν αρχισετε με καστερ κ καμπερ θα ειστε μια ζωη στο τρεξιμο για να πετυχετε το επιθυμητο αποτελεσμα.
Μην συγκρινετε μετατροπες σε vitara, feroza,niva κλπ. Δεν εχουν αυτοφερομενο, ειναι εν γενει κατασκευασμενα για σκληρη χρηση (και οπως βλεπετε εχουν κι αυτα τα ορια τους) κι εχουν πισω τους μεγαλη προιστορια και after market υποστηριξη. Τα επιθυμητα 3cm μπορει να εφαρμοζονται για πλακα σ ενα gv αλλα αυτο δεν συμβαινει σ ολα τα 4κινητα.
Στην περιπτωση σας η καλυτερη λυση - χωρις να γνωριζω εαν ειναι εφικτη γιατι επαναλαμβανω δν γνωριζω καθολου το αυτοκινητο - ειναι μεσω ελαστικων.
Αν υπαρχει περιπτωση να ψηλωσετε μεσω προφιλ ακομα και με αλλαγη offset ειναι οτι καλυτερο. Εστω και 1,5cm. Απλα κι εδω μαλλον θα πρεπει ν αποφυγετε τις υπερβολες.
Μην περασετε κανενα STT
Ο καημος του αυτοφερομενου ειναι ο εγατης και το ψηλωμα. Το γνωριζω απο πρωτο χερι ομως, ακουστε τα παιδια εδω μεσα κατι ξερουν
