fluflitsa έγραψε:παιδιά ευχαριστούμε για τη βοήθεια. Προς θεου δεν μιλάμε για σκληρή χρήση εκτός δρόμου. Να περνάμε λίγο πιο άνετα από μερικά σημεία θέλουμε .
Και εγώ είμαι κατά μίας τέτοιας επέμβασης στο tiguan μιας και πιθανότατα θα αλλοιωθεί ο "σπορ" χαρακτήρας του και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που έχει και μάλιστα ίσως όχι σε ένα αναμενόμενο/προβλέψιμο βαθμό.
Θα αντιπροτείνω με την πρώτη ευκαιρία να βάλετε ένα ελαστικό 70-30 σε 215/70/16 από το το 215/65/16 που φοράτε τώρα.
Η αυξημένη ροπή από το turbo θα αντιμετωπίσει άνετα το μάκρεμα της σχέσης μετάδοσης ενώ θα το αυτοκίνητο θα κερδίσει σε ύψος 1,66 εκατοστά περίπου, το οποίο μπορεί να σας φαίνεται λίγο αλλά δεν είναι γιατί μαζί με την απόσταση από το έδαφος αυξάνονται και οι γωνίες (προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας)
Υπόψη ότι το ψήλωμα από τα ελατήρια στην ουσία βελτιώνει μόνο τις γωνίες, οι οποίες βέβαια είναι πολύ σημαντικές, όμως η πραγματική απόσταση από το έδαφος μένει ως έχει, μιας και συνήθως τα χαμηλότερα σημεία του αυτοκινήτου είναι το πίσω διαφορικό ή μέρη της ανάρτησης τα οποία μόνο με την αύξηση της διαμέτρου του ελαστικού, μπορούν να απομακρυνθούν από το έδαφος.