δεν εχω χρησιμοποιησει ελαστικο, αλλα για ασφαλισμα λογικα δεν κανει ακριβως λογω της ελαστικοτητας του.
επισης φανταζομαι οτι δεν θα πρεπει να διπλωθει γιατι δεν θα "δουλεψει".
για μενα ειναι απαραιτητο εργαλειο οταν δεν υπαρχει προσφυση και οταν θες να τραβηξεις βαρυτερο αυτοκινητο.
απο τη μια γλυτωνεις και το "γκντουπ"/ξεχειλωμα του αυτοφερομενου αλλα απο την αλλη η χρηση του ειναι πιο τεχνικη και σαφως πιο επικινδυνη οταν οι δεστρες δεν ειναι ενισχυμενες καθως σε πιθανο ξηλωμα εχεις ενα ναυτικο κλειδι κ μια δεστρα να κινουνται προς πασα κατευθυνση δεμενες σ ενα λαστιχο...
μαγικη συνταγη στο χωμα δεν υπαρχει κατα την αποψη μου καθως οι παραμετροι ποικιλουν.
η καλυτερη λυση κατ εμε απο την στιγμη που δεν υπαρχει εργατης ειναι ενας 9-10μ ελαστικος κι ενας 3-5μ συμβατικος.
καλυτερα να δωσουμε λιγα € παραπανω και ν ασχοληθουμε με τον εξοπλισμο μας (το τροπο χρησης του) και να μην επαναπαυομαστε στους αλλους.
αναφερω παραδειγμα:
περυσι - Ζηρεια ειχαμε:
-ενα τεριος με mud, ψηλωμενο να εχει τακαρει στο χιονι
-πισω του ακριβως αλλο ενα τεριος με mud τακαρισμενο
-πισω του ενα vitara v6 με mud τακαρισμενο
-πισω τους εγω με 50/50 να "περπαταω" στον αφρο γιατι δεν εσκαβα
και
-πισω μου ενα l200 που κολλησε αφου πρωτα μου βουλιαξε το φτερο.
λοιπον αν οι 2 δεν ειχαμε επιπλεον ιμαντες και φτυαρια κανονικα κι οχι για γλαστρακια ,θα ειμασταν εκει μεχρι την ανοιξη γιατι καποιοι αποφασισαν να εχουν πενταμετρους απο βενζιναδικο και καποιοι καθολου. οι φτηνοι εσπασαν με τη μια και μια δεστρα εστριψε κι εγινε γωνια για ραφι
