Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αντικατάστασης της φθαρμένης τσιμούχας του κεντρικού διαφορικού .
Βγήκε ολόκληρο το κεντρικό από το αμάξι και ανοίχτηκε για να αποκαλυφθεί η τσιμούχα που δημιούργησε το πρόβλημα .Αυτή είναι η τσιμούχα που έχανε .Από ότι κατάλαβα η τσιμούχα του εργοστασίου είναι σχετικά χαλαρή , με αποτέλεσμα να μην σφίγγει αρκετά στον άξονα περιστροφής όπου στεγανοποιεί και έτσι μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα και με λίγη σχετικά φθορά , να αρχίσει να χάνει βαλβολίνη .
Για αυτό το λόγο , το εργοστάσιο αφού κατάλαβε το πρόβλημα , αντικατέστησε τον παλαιό κωδικό του ανταλλακτικού , με νέο . Αυτή τη φορά η τσιμούχα έχει λίγο μικρότερη εσωτερική διάμετρο , με αποτέλεσμα να σφίγγει περισσότερο στον άξονα και έτσι να μην αρχίσει η απώλεια του λιπαντικού από πολύ νωρίς .
Αυτός είναι ο νέος κωδικός .Τέλος να σημειώσω ότι όπως θα δείτε και εσείς στην επόμενη φωτο , δεν παρατηρήθηκε καμία εισροή λάσπης στον χώρο του διαφορικού όπου βρίσκεται η τσιμούχα και η οποία να δικαιολογεί την φθορά της .
Όλη η διαδικασία καλύφθηκε από την εγγύηση , και ήμουν τυχερός που δεν παρουσιάστηκε η διαρροή τρείς μήνες μετά ...