

Η γκάμα του αυτοκινήτου εμπλουτίζεται λοιπόν με ακόμη δύο εκδόσεις, τις: Club Track και EGOIST, πέραν των Pure edition, Black edition, Premium edition και SpecV. Η αεροδυναμική αντίσταση έπεσε ελαφρά στο 0,26 cd (από 0,27), ενώ ως αποτέλεσμα της πιο «ψαγμένης» αεροδυναμικής του ανανεωμένου μοντέλου η κάθετη δύναμη (downforce) αυξήθηκε κατά 10%! Στη χρωματική παλέτα του GT-R προστέθηκαν ακόμη δύο αποχρώσεις (Meteo Flake Black Pearl, και Aurora Flare Blue Pearl) ανεβάζοντας τες έτσι στις συνολικά έξι, ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε τις νέες πιο ελαφριές ζάντες αλουμινίου της Rays, και τα νέα ελαστικά της Dunlop (SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT), με τα ενισχυμένα πλαϊνά να παραμένουν. Τέλος, το νέο GT-R έχει και μια λειτουργία που απεμπλέκει τον πίσω άξονα και το καθιστά προσθιοκίνητο στην περίπτωση που η ταχύτητα είναι κάτω των 10 χ.α.ω. και το τιμόνι έχει περιστραφεί περισσότερο από 50% προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, για μεγαλύτερη ευκολία σε επιτόπιους ελιγμούς.