Για αρχή


Συγκεκριμένα όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο όλα δουλεύουν μια χαρά,ή σχεδόν μια χαρά, αλλά αυτό είναι ένα άλλο πρόβλημα και θα αναφερθώ εκτενέστερα σε νέο Topic.
Μόλις λοιπόν το αυτοκίνητο κινηθεί και βέβαια ζεσταθεί,βαραίνει το τιμόνι, σχεδόν θα έλεγα χάνεται η υποβοήθηση και όταν είναι σταματημένο στρίβοντάς το αριστερά σκαλώνει


Φανταστείτε την αίσθηση που έχουμε όταν τερματίζει το τιμόνι,ακριβώς αυτή.Αν το στρίψεις λίγο δεξιά και ξαναπροσπαθήσεις στρίβει με κάποια σκαλοματάκια βέβαια.Ακόμη και ο θόρυβος της τρόμπας(αντλίας του υδραυλικού ή κατι τέτοιο τέλος πάντων) ακούγεται από το ζόρισμα όταν σκαλώνει.
Είμαι βέβαιος πως δεν είναι τίποτα σοβαρό και με ένα ευχέλαιο θα του περάσει

Στο πρόσφατο παρελθόν επισκέφτηκα ένα αξιόλογο συνεργείο επισκευής αναπτήρων,αεροσκαφών,JCB,καλσόν,Caterpillar,ραπτομηχανών,πλοίων και λοιπών μηχανημάτων,ααα και αυτοκινήτων (ο γνωστός και μη εξαιρετέος σε όλους μας μαστρο-τάκης-μάκης-σούλα της γειτονιάς),οπου ο μέγιστος λοιπόν μάστορης απεφάνθη τα εξής: όχου καημένε δεν είναι τίποτα πως κάνεις έτσι,αμάν αδερφάκι μου μυστήριος είσαι και μου γέμισε με βαλβολίνη μια φούσκα λαστιχένια που έχει η μπάρα-προέκταση της κολώνας του τιμονιού πρίν την είσοδό της στον ατέρμωνα.Αυτή με την σειρά της( η βαλβολίνη) γέμισε το δάπεδο του γκαράζ μου και η σύντομη αυτή ιστορία τελείωσε.
Λοιπόν σας έπρηξα το ξέρω,λυπάμαι γι΄αυτό,αν κάποιος έχει ακούσει κάτι για τον φόνο τον παρακαλώ να μου το πεί

ΥΣ.το τουτού είναι ένα Vitara V6 2.0 lit του 98΄.
ΥΣ 2.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
Κώστας.