Προτείνω σε όλους , (ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ AΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ) και σε εμάς που δεν τα έχουμε φορέσει ακόμα,αλλά και σε όσους τα έχουν φορέσει και έχουν απο λίγα μικροπροβληματα λογω τριγμών έως και τα μεγαλύτερα που βλέπουμε τώρα..... ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ, αλλά μόνο τα πίσω αμορτισέρ ΕΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ και τις καμπεροβιδες......
Και απο εκει και περα να δούμε πιο ζεστά στις "προτεινόμενες λύσεις ψηλώματος "τι να βάλουμε
1) 4 ελατήρια Μabilsa +4 cm και να προχωρήσουμε οπως και οι Ισπανοί.
Βέβαια οι Ισπανοί τα παντρεύουν με αμορτισέρ kyb (Kayaba) αερίου αυτορυθμιζομενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2) 4 ελατηρια King Spring +3cm και βαζουμε και τα πισω αμορτισερ του RR κιτ για να εχει μεγαλυτερη διαδρομη, ρυθμισμα το camber με τις καμπεροβιδες μπροστα και με τις δικες του βιδες ρυθμισης πισω και τελος.
3cm και πολλά του ειναι!!!!!!Καλυτερο κρατημα, πιο σφιχτο στισιμο, ,μεγαλυτερη διαδρομη των πισω αμορτισερ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ CAMBER.
3) Μια άλλη λύση υβριδική θα είναι να χρησιμοποιήσουμε όλο το"πίσω πακέτο" της rocky road και το μπροστινό ψήλωμα να το αναλάβουν 2 ελατήρια ανάλογου ύψους με το " μπροστινό πακέτο" της rocky road.
Δεν ξέρω τι λέτε και εσείς.