iguana έγραψε:Service 45000 Θεσσαλονίκη Νταλιάνης
GV 2.0
Λάδι ημισυνθετικό 10/40 SH τεμ. 6 55,08 €
Φίλτρο Λαδιού 9,30 €
υγρο πιτσιλιθρες 1,85€
ροδελλα 0,99€
ταπα 1,24€
συνολο 68,46 + 15,76 ΦΠΑ = 84,22
εργασία 2 ωρες 90€ + 20,70 ΦΠΑ = 110,70
Τελικό σύνολο 195,42
* Έγινε έλεγχος και όχι αλλαγή βαλβολίνες
Φίλε μου, έχω τις εξής απορίες:
1. το GV έχεις ή το NGV? (βάλτο και στο προφίλ σου για να ξέρουμε)
2. 2 ώρες?????

έτσι παίρνουν εργατικά?

(45€ την εργατοώρα?

ούτε οι μεγαλοεργολάβοι σε απολογιστικές εργασίες των ολυμπιακών έργων δεν έπαιρναν τόσα!!!

)
3. τάπα γιατί άλλαξες? Ροδέλα, ναι, αλλά.... τάπα? ναι, είναι αστείο ποσό, αλλά γιατί?
4. Το σημαντικότερο: ΓΙΑΤΙ δεν σου αλλάξανε βαλβολίνες? Τις αλλάζουμε στα πρώτα 15.000 και μετά κάθε 30.000 (δηλαδή στα 45.000, 75.000 κλπ)
Τι πάει να πει "έλεγχος βαλβολίνων"?
κοίτα λίγο το παρακάτω έντυπο εργασιών που έδινε ο Σφακιανάκης στα κεντρικά service (που έχουν κλείσει τώρα, αλλά να πάρεις μια εικόνα). Εγώ έχω το παλαιό GV αλλά μπορούν να πουν περισσότερα οι έχοντες NGV
υπ'όψιν ότι το παρακάτω δελτίο εργασιών, το έχω τσεκάρει σύμφωνα με το Service Manual και με το κλασσικό Manual που δίνουν με την αγορά αυτοκινήτου